וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

103 בונה הנהלה חדשה: זה סמנכ"ל התוכן החדש של התחנה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:41

יניב מורוזובסקי שימש כעורך הראשי של אתר 103fm ומנהל הפרומו. מדובר במינוי של המנכ"ל היוצא אור צלקובניק, שעוזב לאחר 8 שנים לתפקיד מנכ"ל חדשות 13

רדיו 103fm ממשיך בגיוס שדרת הניהול החדשה שלו: לאחר שנודע כי איתמר דרוקמן, המשמש בשנים האחרונות כעורך התכנית "קלמן ליברמן" בכאן רשת ב', יחליף בתפקיד את אור צלקובניק שעוזב לחדשות 13 אחרי 8 שנים - כעת מודיעה התחנה כי יניב מורוזובסקי ישמש כסמנכ"ל התוכן והפיתוח של התחנה. במסגרת תפקידו, יהיה אמון על לוח שידורי הרדיו, על פעילות הדיגיטל, הפרומו ופיתוח פורמטים חדשים.

מורוזובסקי (40) עובד ב־103fm משנת 2018. בעבר שימש עורך ראשי לאתר התחנה, מנהל הפרומו, וכן מגיש תוכניות. בשנים האחרונות ניהל וליווה מגוון פרויקטים בתחומי החדשנות והדיגיטל, בין השאר בתאגיד השידור הישראלי ובמגוון גופים פרטיים. בעבר ניהל את חטיבת הבידור של קול ישראל, ערך את מוספי הצרכנות והבריאות בעיתון "ישראל היום" ושימש עורך ומגיש בגלי צה"ל, בגלגלצ ובתחנות אזוריות רבות. כמו כן, הוא מרצה לתחומי הרדיו והקריינות באוניברסיטאות ובמוסדות חינוך.

יניב מורוזובסקי. גיא גלעד,
יניב מורוזובסקי/גיא גלעד

יניב מורוזובסקי: "אני שמח על ההזדמנות להיות על הסיפון של תחנת הרדיו האזורית־ארצית הראשונה בישראל. מודה מאוד לחברי, אור צלקובניק, המנכ"ל היוצא, על האמון הרב ועל הבחירה בי. תחת ניהול המנכ"ל הנכנס, איתמר דרוקמן, נמשיך לייצר רדיו מגוון, דעתני ומעניין, שמכתיב סדר יום".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103fm היוצא: "אני שמח ומברך על מינויו של יניב לסמנכ"ל התוכן והפיתוח של רדיו 103fm, ובטוח כי הוא יהווה העוגן והתורן של התחנה בתקופת ההתחדשות ושינויי ההנהלה. ניסיונו העצום בן 25 השנים ברדיו, היותו מחלוצי הרדיו הדיגיטלי בארץ, ומעבר לכל - הבנתו ואהבתו האין־סופית למדיום, הם נכס עצום למאזינים ולאנשי התחנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully