וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש תוכניות הספיקו: "שומרי הסף" של גאולה אבן יורדת סופית מהאוויר

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 16:11

למרות שכבר הוחלט על שינויים בפורמט והחלפת עורך, התוכנית של אבן-סער בפריים טיים של רשת 13 תרד מהאוויר בשל נתוני צפייה נמוכים. שלוש התוכניות הנוספות שהוזמנו - לא ישודרו

התוכנית "שומרי הסף" של גאולה אבן-סער תרד מהאוויר סופית, כך מאשרים היום (שלישי) ברשת 13. תוכניתה של אבן-סער ובעריכת רותם דנון עלתה לאוויר לפני פחות מחודשיים, ומאז שודרו חמש תוכניות שזכו לנתוני צפייה מאכזבים. כעת מסתמן ששלוש התוכניות שהוזמנו (מתוך 8 סה"כ) וטרם שודרו - יבוטלו אף הן.

תוכניתה של אבן-סער הושקה עם נתון צפייה של 4.2%, מאז לא הצליחה התוכנית לעלות משמעותית בהיקפי הצפייה.

לפני כשבוע בלבד דווח בוואלה! ברנז'ה כי ברשת 13 הוחלט דווקא להמשיך עם תוכניתה לעונה נוספת למרות נתוני הצפייה, זאת תוך ביצוע תיקונים ושינוי בצוות עריכת התוכנית. לטובת העניין אף גויסה העורכת המיתולוגית של התוכנית "משעל חם" עליזה ארנון, אלא שלפי גורמים ברשת 13 לאבן סער היו דרישות שהערוץ לא יכול היה להסכים להן.

שומרי הסף עם גאולה אבן-סער - 27.06. רשת 13, צילום מסך
שומרי הסף עם גאולה אבן-סער - 27.06/צילום מסך, רשת 13

אבן-סער הגיעה לערוץ 13 בתחילת 2023 לאחר שנים ארוכות בתאגיד השידור, ולפני כן ברשות השידור. היא גוייסה ע"י הנהלת רשת 13 להגשת תוכנית הבוקר, זאת לאחר פחות משנה בה הוחלט בערוץ על הגשה משולשת של צביקה הדר, מירי מיכאלי ורותם ישראל. האחרונים אף קיבלו את דבר הפסקת הגשתם בהפתעה מוחלטת.

מאז, גם בבוקר אבן-סער לא רואה נחת, לפחות לא בהיקפי הצפייה, זאת עם ממוצע נמוך, לעיתים עד כדי שליש מחדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12. לעיתים התוכנית אף מפסידה לערוץ 14 ונחשבת לנמוכה ביותר מבין תוכניות הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully