וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של ברקוביץ': יניב קטן מצטרף לערוץ הספורט

8.8.2023 / 17:32

כדורגלן העבר יניב קטן, מצטרף לערוץ הספורט וישתלב בפאנל תוכנית "שער השבת" שתחזור למסך הערוץ ב-26 באוגוסט

טיזר סערה בממלכה עם יניב קטן/ספורט1

ערוץ הספורט מגייס לכוחותיו את יניב קטן, אחד מהכדורגלנים המצליחים והמוערכים בישראל. במסגרת תפקידו בערוץ קטן ישתלב כפרשן בפאנל תוכנית "שער השבת" המסכמת את משחקי ליגת העל בכדורגל וחוזרת בתאריך ה-26.8 עם פתיחת משחקי ליגת העל בכדורגל לעונת 2023/24. הוא יחליף את איל ברקוביץ' ששימש כפרשן התוכנית בעונה שעברה.

יניב קטן הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת החלוץ והקשר ההתקפי, היה קפטן קבוצת מכבי חיפה ושחקן נבחרת ישראל. למעט גיחה קצרה לווסטהאם יונייטד האנגלית, שיחק קטן כל הקריירה שלו במכבי חיפה, במדיה רשם 466 הופעות בליגה ו-631 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 113 שערים, ועמה זכה ב-7 אליפויות ו-2 גביעי טוטו.

יניב קטן, מכבי חיפה, אחרי שכבש מול מנצ'סטר יונייטד. AP
קריירה גדולה כשחקן, ועכשיו גם כפרשן? יניב קטן/AP

בסוף שנת 2016 הצטרף למחלקת הספורט של רדיו חיפה שבה הוא משמש פרשן בתוכנית הספורט השבועית, במשחקי הבית של מכבי והפועל חיפה ובאולפן המרכזי של התוכנית "שבת של כדורגל" ברדיו האזורי. בספטמבר 2017 החל להגיש ברדיו חיפה תוכנית ספורט אישית בשם "קטן ב-2".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של יניב לערוץ הספורט. אני סמוך ובטוח כי קטן יהווה תוספת משמעותית לנבחרת המובחרת של פרשני ערוץ הספורט ויביא לצופינו את הניסון והזווית המקצועית הייחודית לו".

  • עוד באותו נושא:
  • יניב קטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully