וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש במעריב: רם לירן ימונה לראש מערכת החדשות ועורך הדיגיטל

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 29.8.2023 / 11:58

לירן שימש בשנים האחרונות בשורה של תפקידי עריכה וניהול ב"ישראל היום", ועבד במערכת החדשות של העיתון 15 שנה

עיתון מעריב מודיע כי העיתונאי רם לירן ימונה לתפקיד ראש מערכת החדשות ועורך הדיגיטל של מעריב-אונליין. הוא ייכנס לתפקידו במהלך חודש ספטמבר.

לירן (38) שימש בשנים האחרונות בשורה של תפקידי עריכה וניהול ב"ישראל היום", ועבד במערכת החדשות של העיתון 15 שנה. בתפקידו האחרון שימש כמנהל החדשות. לירן הוא בעל תואר ראשון ושני בהיסטוריה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שם הוא לומד בימים אלה לתואר ד"ר. את שירותו הצבאי עשה בגלי צה"ל.

רם לירן. אבשלום שושני, מעריב
רם לירן/מעריב, אבשלום שושני

"אני מתרגש ושמח להצטרף לצוות המעולה של מעריב, שהוא כוח עולה וחשוב בתקשורת הישראלית", מסר לירן, "אני מודה לעורכים הראשיים גולן בר יוסף ודורון כהן ולמנכ"ל גדעון אוזן על האמון, ובטוח שביחד נצעיד את מעריב לפסגות חדשות.

"אני רוצה להודות בהזדמנות זו ל'ישראל היום', מקום עבודה נפלא שהיה לי לבית מקצועי במשך שנים: לעורך הראשי עמר לחמנוביץ, לראש מערכת החדשות אורי דגון, לעורך המייסד עמוס רגב, לעורך ראשי הקודם בועז ביסמוט ולכל הצוות המצוין".

עורך מעריב, גולן בר יוסף: "אנו שמחים ונרגשים מצירופו של רם לקבוצת התקשורת המתפתחת שלנו. מדובר באחד מהעורכים המנוסים בתקשורת הישראלית. בפנינו מספר אתגרים ואני סמוך ובטוח שרם יעמוד בהם בהצלחה".

מנכ"ל מעריב, גדעון אוזן: "אתר מעריב שבר את מחסום המיליון גולשים שונים ביום וזה הזמן המתאים לצרף למערכת איש מקצוע איכותי כמו רם, שכבר הוכיח את יכולותיו. יחד עם רם נוכל להמשיך לגדול ולצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully