וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הוועידה הממומנת - מנכ"ל ידיעות ספרים מונה לבכיר בהנהלת יד ושם

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 12:05

חבר הנהלת יד ושם החדש שמונה על ידי השר קיש, דובי אייכנוולד, נחשב לאיש סודו של מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, כמו גם לאיש הקשר שלו מול נתניהו. התבטאותו הראשונה: הכחשת מעורבות שרה נתניהו בהדחת היו"ר דני דיין - "פייק בתקשורת"

באופן כמעט חסר תקדים, עם נסיעתו של רה"מ בסוף השבוע לקפריסין, נתניהו הכחישה את הפרסום ואמרה שמעולם לא ידעה שפלס הופיעה בהפגנה, ומעולם לא דרשה את פיטורי דיין

שר החינוך יואב קיש מינה את מנכ"ל ידיעות ספרים דובי אייכנוולד לחבר הנהלת יד ושם. אייכנוולד צייץ היום (רביעי): "השר קיש התקשר לאחל לי הצלחה בתפקידי כחבר הנהלת יד ושם, וביקש ממני להעביר לידיעת ההנהלה שבניגוד לספינים ולפייק בתקשורת אין לו כוונה להחליף את יו"ר יד ושם, ישנם מספר נושאים שראויים לבדיקה, אבל מוסד יד ושם תמיד יהיה מעבר לכל ויכוח".

בילדותו, הקים אביו של אייכנוולד את הוצאת הספרים "ספרי חמד" ובשנת 1994 נוצרה שותפות של "ספרי חמד" עם "ידיעות אחרונות" והוקמה "משכל - הוצאה לאור" או בשמה המוכר יותר ידיעות ספרים. אייכנוולד משמש מנכ"ל ההוצאה מאז ועד היום. הוא נחשב לאיש סודו של נוני מוזס ואף שימש במשך תקופה ארוכה כאיש הקשר בין רה"מ נתניהו למוזס, בימים בהם התקשורת בין השניים התקיימה במחתרת - במה שהפך ל"תיק 2000".

דפנה ליאל על שרה נתניהו. N12, צילום מסך
דפנה ליאל על שרה נתניהו/צילום מסך, N12

בשבוע שעבר פרסמה דפנה ליאל בחדשות 12 כי מאחורי ניסיון הדחה של יו"ר יד ושם דני דיין שמוביל השר קיש, עומדת אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שזעמה על העובדה שקרן פלס הוזמנה לשיר באירוע של יד ושם, חרף העובדה שהשתתפה גם בהפגנה נגד ההפיכה המשטרית.

באופן כמעט חסר תקדים, עם נסיעתו של רה"מ בסוף השבוע לקפריסין, נתניהו הכחישה את הפרסום ואמרה שמעולם לא ידעה שפלס הופיעה בהפגנה, ומעולם לא דרשה את פיטורי דיין.

בשבוע שעבר, בצל המשבר החריף במערכת החינוך שטרם נמצא לו פיתרון, התארח השר קיש על בימת כנס ממומן של משרד החינוך בידיעות אחרונות. מדובר בוועידת החינוך השנתית של העיתון, בהשתתפות צמרת המשרד ועיתונאי הקבוצה. ההערכה היא כי במשרד החינוך שילמו מאות אלפי שקלים לקבוצת ידיעות אחרונות עבור הפקת הכנס, כמו גם פרסומו בפלטפורמות הקבוצה השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully