וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בערוץ הכנסת: "עד יום שני החלטה בעניין גלסנר"

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 17:12

בהארץ פורסם השבוע כי משה גלסנר, שמגיש תוכנית אקטואליה בערוץ הכנסת, מסייע לאנשי עוצמה יהודית להתכונן לראיונות, מכין דפי מסרים לתקשורת ומייעץ פוליטית לבן גביר עצמו. לוואלה! נודע כי הדד ליין לקבלת החלטה בעניינו הוא מועד הקלטת תוכניתו

בוידאו: האמירה הגזענית של בן גביר: "החופש שלי יותר חשוב מזה של הערבים"/מתוך "המהדורה המרכזית" חדשות 12 ודוברות איתמר בן גביר
לפי הפרסום, אנשי עוצמה יהודית התבקשו לכנותו בשם "עופר" כשהם מתקשרים אליו, ולשמור את המספר בשם זה. "זאת עבודה מסביב לשעון, ייעוץ תקשורתי ופוליטי לבן גביר עצמו וגם למפלגה", אמר אחד המקורות, והדגיש כי גלסנר "מצוי בכל דבר ומעורב בכל החלטה"

בערוץ הכנסת בוחנים את המשך העסקתו של העיתונאי משה גלסנר - כך נודע לוואלה!.

השבוע פורסם על ידי ג'וש בריינר בהארץ כי גלסנר, עובד פרילנס בערוץ, במקביל לעבודתו בתחנת הרדיו החרדית קול ברמה, מייעץ לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ולמפלגתו עוצמה יהודית - וכדי להסתיר את הקשרים עם העיתונאי החרדי הבכיר, ניתן לו טלפון ייעודי מטעם המפלגה.

לפי הפרסום, אנשי עוצמה יהודית התבקשו לכנותו בשם "עופר" כשהם מתקשרים אליו, ולשמור את המספר בשם זה. "זאת עבודה מסביב לשעון, ייעוץ תקשורתי ופוליטי לבן גביר עצמו וגם למפלגה", אמר אחד המקורות, והדגיש כי גלסנר "מצוי בכל דבר ומעורב בכל החלטה".

לפי אותם מקורות, גלסנר מכין דפי מסרים לתקשורת עבור המפלגה, מסייע לאנשיה להתכונן לראיונות ומייעץ פוליטית באופן אינטנסיבי לבן גביר. המספר המשויך למכשיר הטלפון הייעודי שקיבל הוא אחד מבין כמה מספרי טלפון עוקבים, השונים רק בספרה האחרונה שלהם, המשמשים תושבים בחברון וקרית ארבע. בין המספרים נמנים אלו של בן גביר, מקורבו בנצי גופשטיין, ופעילי הימין ברוך מרזל ונעם פדרמן. בניגוד לארבעתם, גלסנר אינו מתגורר בחברון או בקרית ארבע אלא באלעד.

משה גלסנר. אתר רשמי, מערכת וואלה!
חרף ההכחשות. גלסנר/מערכת וואלה!, אתר רשמי

בהמשך פורסם כי שרים וחברי כנסת ממפלגת עוצמה יהודית ביקשו לקבל מסרים לקראת ראיונותיהם לתקשורת מגלסנר. מתכתובות והודעות קוליות בקבוצה "מסרים - עוצמה יהודית כנסת" שפורסמו בחדשות 13 עולה בין היתר כי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר העביר את מספר הטלפון של גלסנר לחברי מפלגתו, וציין כי "עופר, מבקשים מסרים כאן. נשמח למסרים בנוגע להתפתחויות האחרונות". גלסנר השיב: "עובר אחד אחד תכף".

בתכתובת אחרת תוקף חנמאל דורפמן, ראש המטה של בן גביר, את התבטאויותיו של ח"כ אלמוג כהן נגד ראש שב"כ רונן בר. דורפמן כתב כי "להגיד שראש שב"כ הוא בסך הכל פקיד - זה לא בדף המסרים ופוגע בעבודה. בחדר תגיד לו את זה בכיף, בחוץ תהיה יותר ממלכתי. תנסו להיות יותר רגועים". כהן השיב: "ברור - ועדיין, זה משרת נרטיב".

חרף הכחשתו של גלסנר את הפרסום, בערוץ הכנסת החלו לבדוק את אמיתות הפרסום, ולפי גורם בערוץ - הדד ליין לקבלת החלטה בעניינו הוא יום שני הקרוב, בו הוא מקליט את תוכניתו. מהערוץ נמסר באופן רשמי כי הם "בוחנים את המידע שהתפרסם", אלא שלוואלה! נודע כי כבר נעשו מספר שיחות עם גלסנר בנושא, ובערוץ ממתינים לראות האם הכחשת גלסנר תקבל גם משמעות מעשית מצדו. במידה ולא, ההערכה היא כי בערוץ לא ימשיכו להעסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully