וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יוצרים ערך למותג בעולם צפוף ותחרותי? מובילי הענף הטובים בעולם מגיעים לישראל

וואלה! ברנז'ה

13.9.2023 / 16:07

הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל יוצא לדרך, ויכלול השנה אורחים ומרצים מחו"ל שיציגו תיאוריות, מתודות, וניתוחי מקרה של מותגים מהידועים בעולם ופורצי דרך בישראל. הנה הפרטים

הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל יוצא לדרך, ויכלול השנה אורחים ומרצים מחו"ל שיציגו תיאוריות, מתודות, וניתוחי מקרה של מותגים מהידועים בעולם ופורצי דרך בישראל.

השנה יעסוק הכנס בשאלה "איך יוצרים ערך למותג בעולם כל כך תחרותי וצפוף".

בכנס ינכחו כ-800 -900 מנהלי ומנהלות מותגים, מנהלי שיווק, מכל החברות המובילות בישראל: מענפי המזון, אופנה עד היי-טק, חברות מיתוג ופרסום ודיגיטל.

בין המרצים שיגיעו, מבכירי ענף הפרסום העולמי: פסקל מונפורט (PASCAL MONFORT) - מומחה וחוקר לפיתוח טרנדים בעולם, שעבד 8 שנים ב-Nike כראש חדשנות ותרבות צריכה. בניגוד לחברות חיזוי אחרות, מונפורט טוען כי הוא אף פעם לא מסתפק בלדבר רק על סגנון, אלא תמיד מביא אלמנטים חברתיים. "המגוון הגדול של ההיצע, וסוגי האוכלוסייה מחייב את המותגים להתחיל שיחה עם הצרכן האמיתי באופן רחב יותר", הוא אומר. "למנהלי מותגים יש יותר ויותר כלים, אפילו חינמיים, לרשותם, אבל הם צריכים מומחים". לאורך הקריירה שלו, פסקל מונפורט כתב והתראיין בעשרות עיתונים וערוצי טלוויזיה סביב נושא האופנה, ביוטי, ספורט וניתוח ומחקר של התפתחות הטרנדים.

כנס המיתוג בישראל. צילום מסך, צילום מסך
כנס המיתוג בישראל/צילום מסך, צילום מסך
"אנשים דורשים כעת שהמותגים שהם תומכים בהם יתרמו ויצרו ערך מחדש במקום לחלץ ולנצל אותו. הם רוצים שהמותגים ינקטו עמדה אמיתית וברורה, יהפכו את זה לחלק מהעסק שלהם ויהיו עקביים"

בנוסף למונפורט, ישתתף בכנס פאול סטפורד (PAUL STAFFORD) - האיש האחראי על המיתוג של Airbnb ועל מותגי וחברות יוניקורן מהמצליחים בעולם; כמומחה מותגים, סטפורד מרצה באירועי מיתוג ועיצוב בינלאומיים גדולים, ובפני ארגונים גלובליים ברחבי העולם, כולל צפון אמריקה, אסיה, אוסטרליה וניו זילנד, אפריקה ואירופה.

על מיתוג Airbnb אומר פול: "מציאת הבדל משמעותי מאפשרת למותג לצמוח ולקבל החלטות במהירות, ולהישאר בקנה אחד עם המקום שאליו הם רוצים להגיע. Airbnb כבר לא רק עושה הזמנות של אנשים בדירות, היא מייצרת חוויות של belong everywhere ההבנה שזה יצר עולם שבו כל אחד יכול להשתייך פיתחה לחלוטין את העסק שלהם והרחיקה אותם מהמתחרים".

גם תמרה מייז (TAAMRAT AMAIZE) Collins - מנכ"לית Collins - שזכתה 4 פעמים ב-5 שנים האחרונות כסוכנות המיתוג של השנה בעולם של מגזין Adage, תופיע בכנס. לדבריה, "אנשים דורשים כעת שהמותגים שהם תומכים בהם יתרמו ויצרו ערך מחדש במקום לחלץ ולנצל אותו. הם רוצים שהמותגים ינקטו עמדה אמיתית וברורה, יהפכו את זה לחלק מהעסק שלהם ויהיו עקביים".

סוכנות פרסום. ShutterStock
סוכנות פרסום/ShutterStock

שורת בכירים ישראלית תופיע גם היא בכנס. בין היתר, עדי רונן, מייסדת עדיקה והמותג IT MOMZ, תרצה על בניית מותגים נחשקים וקהילות מותג; דודי חסיד מנכ"ל KANTAR ישראל ירצה בנושא השפעות רוחביות על תפישת מותג; מור אלדן, סמנכלית פיתוח עסקי - Vegan Friendly, תדבר על כיצד בונים מותג חברתי בתקציב מוגבל ועל סיפורה של ויגן פרנדלי; משה קרסיק, סמנכ"ל שיווק ומכירות NONO-GROUP, ירצה אודות THE NONO WAY - המותג החדשני העולה בתחום האוכל. עוד יופיע יובל סמואלוב, Architectural Human Experience בהרצאתו י"בניית חווית מותג פיזית יוצאת מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully