וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש: צביקה הדר מצטרף לערוץ הספורט

14.9.2023 / 9:05

הדר ינחה מדי שבוע את אולפן המשחק המרכזי, לצד הפרשנים מאור בוזגלו ואלי גוטמן: "בכל הקריירה הארוכה שלי בטלוויזיה ובתקשורת רציתי וחלמתי לשלב את האהבה שלי לספורט ולכדורגל בפרט"

צביקה הדר. אור דנון,
צביקה הדר/אור דנון

צביקה הדר מצטרף לערוץ הספורט. הדר יגיש מדי שבוע את תוכנית "המשחק המרכזי" בליגת העל בכדורגל, לצד פאנל פרשני הערוץ - מאור בוזגלו ומאמן נבחרת ישראל לשעבר אלי גוטמן. הדר יחליף בתפקיד את מירי נבו, שהגישה את אולפן המשחק המרכזי בשנה האחרונה ותגיש מעתה את אולפן ליגת האלופות.

צביקה הדר הוא קומיקאי, שחקן ומנחה טלוויזיה מהבכירים בישראל ואוהד כדורגל מושבע.עד לפני שנה הגיש הדר את תוכנית הבוקר של רשת 13 לצד רותם ישראל ומירי מיכאלי. לאורך השנים הנחה והגיש הדר עשרות תוכניות ואלפי משדרים בערוצים המובילים ביניהם "לא נפסיק לשיר", "כוכב נולד", "נולד לרקוד", "בית ספר למוסיקה", "העולם הבוקר", "מחר שבת" ועוד.

צביקה הדר מסר: בכל הקריירה הארוכה שלי בטלוויזיה ובתקשורת רציתי וחלמתי לשלב את האהבה שלי לספורט ולכדורגל בפרט...והנה זה מתממש. מהדורת החדשות המרכזית שלי תמיד הייתה המהדורה של מירי ואלי. ובתור ילד שירים ושערים המיתולוגית הייתה התכנית שעליה עשיתי 'טסטים' בסלון ביתי, מדמיין שאני דני דבורין או עמי פזטל. ועכשיו אני מתרגש כמו אותו ילד בסלון ממרום גילי ...שיהיה לנו בהצלחה".

תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט: "צביקה הדר חובב כדורגל מושבע, מלא בהומור ואהבה למקצוע. אני סומך עליו שיהפוך את המשדר לחוויה ייחודית עבור צופי הערוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה הדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully