וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה של הטרלות: היסטריה בתיאטרון בת"א, כבאיות ואמבולנסים בנווה אילן

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 8:08

כבאיות ואמבולנסים הוזנקו בלילה לאולפני חדשות 12 וחדשות 13 בנווה אילן, בשל דיווחי שווא על שריפה שפרצה. בתל אביב: דיווחים במשטרה ובמד"א על שמיעת ירי בסמוך לתיאטרון בית ליסין

קהל בורח בגלל חשד לפיגוע ירי ברחוב דיזינגוף בתל אביב, 18 בספטמבר 2023/לפי סעיף 27 א'
בשני המקרים מדובר בדיווחי שווא ובהקפצת כוחות רבים לחינם. הנושא נמצא בבדיקת כוחות הבטחון

ערב של דרמות, מזויפות, שכלל לא ברור אם יש קשר ביניהן: אמבולנסים של מד"א ומספר רכבי כיבוי הוזעקו אמש (שני) לאולפני חדשות 12 וחדשות 13 בנווה אילן. על פי הדיווח, הכבאיות הוזעקו לאולפני חדשות 13 בעקבות דיווח על שריפה שפרצה באולפנים. לאולפני חדשות 12 הוזנקו אמבולנסים בעקבות דיווח על עובד שהתמוטט.

בשני המקרים מדובר בדיווחי שווא ובהקפצת כוחות רבים לחינם. הנושא נמצא בבדיקת כוחות הבטחון.

בתוך כך, מאוחר יותר התקבלו דיווחים במשטרה ובמד"א על שמיעת ירי בסמוך לתיאטרון בית ליסין. כוחות משטרה שהגיעו למקום לא מצאו עדות לירי, עם זאת אישה נפצעה במהלך בריחה מהמקום.

הדיווחים התקבלו לאחר שהסתיימה בתיאטרון ההצגה "טריאז'", בבימויו של אילן רונן, ובהשתתפות יונה אליאן, אפרת בוימולד וקובי פרג'. בעקבות החשד לפיגוע, התבקשו בסוף ההצגה השחקנים והקהל, שחלקו היה מבוהל, להישאר בתיאטרון, וכך היה למשך כרבע שעה. עדיין לא ברור מה היה הגורם הראשוני לחרדה. גורם בבית ליסין וכן אליאן אמרו לוואלה! תרבות כי כפי הנראה מדובר בפיצוץ של צינור גז ליד התיאטרון.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר כי "ככל הנראה לא היה ירי בתל אביב. היה דיווח ראשוני על שמיעת ירי בדיזינגוף 122 בתל אביב. אין דיווח על נפגעים. ראו אנשים בורחים. על פי המשטרה במקום, מדווחים על מישהי שנחבלה בראש שרצה מהבהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully