וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורות הנלהבות והעיתוי הנפיץ. "האחת", גרסת הבמאי

דוד ורטהיים ואראל סגל

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:20

ב"האחת", הדוקו המדובר של כאן 11, מספרים בפנים גלויות לוחמי צוות האוויר בטייסת הקרב 201, לראשונה, על הרגעים המבעיתים של מלחמת יום הכיפורים היישר מהקוקפיט. במאי הסדרה גלעד טוקטלי חושף מה הדבר שהכי הפתיע אותו סביב שידורה. האזינו

ב"האחת", הדוקו החדש ששודר בכאן 11, מספרים בגוף ראשון ובפנים גלויות לוחמי צוות האוויר בטייסת הקרב 201, אולי לראשונה, על הרגעים המבעיתים של מלחמת יום הכיפורים היישר מהקוקפיט.

אל"מ (מיל') יהואר גל, נווט קרב בטייסת 201 בזמן המלחמה, שוחח עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ברדיו 103 ותיאר מעט מהמאורעות הבלתי נתפסים ומהחשש העמוק: "בתור איש צוות אוויר, לפחד זה בא לידי ביטוי בדברים שונים", הודה. "אצלי הפחד בא הרבה פעמים בתור התכווצויות בבטן, והמחשבות האינסופיות על כך שאני הולך למות. זה מלווה אותך כל המלחמה", הוסיף.

יוצר "האחת". האזינו לשיחה המלאה

לשיחה הצטרף גלעד טוקטלי, לשעבר איש "עובדה" שביים את הסדרה, וסיפר על העבודה המורכבת על הדוקו: "אני חושב שזו פעם ראשונה שהצלחנו להתעסק בכזה עומק בענייני רגש שקשורים למלחמה, ואני חושב שזאת הסיבה המרכזית שבגללה כל כך הרבה אנשים מדברים על זה. זה נגע להם במשהו במקום מאוד עמוק, ואתה לא צריך להיות טייס בשביל להבין על מה האנשים האלה מדברים".

גלעד טוקטלי. ראובן קסטרו,
גלעד טוקטלי/ראובן קסטרו

בהמשך התייחס טוקטלי גם לתזמון שידורה, ערב שסע עמוק בעם, וסביב הוויכוח אודות אירועי התפילות בהפרדה ביום כיפור. לדבריו, הסדרה צולמה בשנת 2021, כך שבוודאי לא תוכננה לפגוש את הקהל בנסיבות כאלו, אך הוא הסכים כי העיתוי תרם רובד נוסף הן לבאזז סביבה והן לנתוני הצפייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully