וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברי גלעד נפרד מרשת 13 בביקורת חסרת תקדים: "הרגשתי לא רצוי"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 16:10

גלעד: "כל מנכ"ל חדש שהגיע לחברה שמע ממני את הנאום על הצורך הקריטי לשבור ימינה, וכולם לא שמעו לי"

מגיש רשת 13 אברי גלעד נפרד (רשמית) מרשת 13 ומותח ביקורת קשה על התנהלות החברה. בפוסט בפייסבוק כתב גלעד: "עבדתי ב"רשת" מיום הקמת ערוץ 2 נוחו עדן. חוץ מהפסקת ארוכה שבה עברתי לטלעד ואחר כך לערוץ 10, עשיתי את רוב הקריירה שלי ב"רשת". התכנית הראשונה שלי היתה "מהקליפיה באהבה", אחר כך "עשינו עסק", אחר כך "קטן עלינו", אחר כך יצאתי לגלוֹּת רק כדי לשוב אל תכנית הבוקר בה שירתתי 15 שנים, ובמקביל עשיתי את "אחד נגד מאה" "אל תפילו את המיליון" ועוד כמה פורמטים שלא התרוממו.

"רשת" היתה הבית שלי, ואני הייתי עמוד תווך שלה. עשינו דברים טובים ביחד, ניסינו גם דברים פחות מוצלחים, אבל תמיד הרגשנו שייכים. יש בי מידת נאמנות גבוהה למקומות עבודה, ומבחינתי "רשת" היתה לתמיד. מודה, כשערוץ 2 התפצל ל- 12 ול-13, היה לי מורכב להשתלב אידאולוגית בקו של חברת החדשות של ערוץ 10 שנכנסה לערוץ "שלי", ולהם היה לא פשוט לאכול אותי. כל מנכ"ל חדש שהגיע לחברה שמע ממני את הנאום על הצורך הקריטי לשבור ימינה, וכולם לא שמעו לי.

מדד ישראל עם אברי גלעד. רשת 13, צילום מסך
מדד ישראל עם אברי גלעד/צילום מסך, רשת 13

" לפני שנה וחצי התרחש משבר עמוק ביחסים שלי עם הערוץ, ממנו לא קמנו. לא יודע למה בדיוק, זה כבר לא משנה. "רשת" עמדה בכל פרטי החוזה שהיתה חתומה עליו, שנגמר עכשיו. אני ניסיתי לתת מה שיכולתי, בין היתר בבוקרי שישי ובעונה של "אל תפילו את המיליון". אבל היה לי ברור ומורגש שאני כבר לא רצוי בחברה שלי", כתב.

גלעד עוזב השבוע את רשת 13, לאחר ששימש בשנים האחרונות כמגיש תוכנית הבוקר. הוא צפוי לעלות עם תוכנית חדשה על מסך קשת 12.

בשנה החולפת עזבו את ערוץ 13 בסמיכות גם המגישים שרון גל ואיילה חסון, במה שנראה היה הצהרת כוונות של הנהלת החברה לנצל את ההזדמנות שנוצרה עם המחאה נגד ההפיכה המשטרית ו"לשבור שמאלה".

ברשת לא הגיבו לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully