וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: כאן חדשות בוואטסאפ

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 17:44

תאגיד השידור הישראלי העלה ב"השקה שקטה" שני ערוצי תוכן מיוחדים - תחת הרכיב החדש "ערוצים" בוואטסאפ. תוך 24 שעות הצטרפו לערוץ מעל 500 עוקבים

כאן תאגיד השידור הישראלי עלה אתמול (שלישי) עם שני ערוצי תוכן מיוחדים - תחת הרכיב החדש "ערוצים" בוואטסאפ. בשלב הראשון ההשקה היא "שקטה", כלומר ללא קמפיין שילווה אותו, אולם ביממה שמאז השקתו צבר הערוץ למעלה מ-500 עוקבים.

מי שייכנס לאזור ה"ערוצים" החדש באפליקציית וואטסאפ ימצא את "כאן חדשות" - ערוץ החדשות הראשון בישראל, וכן את העמוד של כאן, תאגיד השידור הישראלי. בתאגיד אומרים כי כל תכני כאן חדשות, בהם עדכונים שוטפים וריאיונות שעשו כותרות, יופצו בפלטפורמה, כמו גם תכני הסושיאל של כאן חדשות.

בערוץ של כאן ניתן יהיה למצוא תכנים שקשורים לסדרות הדוקו והדרמה של כאן, תאגיד השידור.

טלי מורנו ומיכל רבינוביץ', מגישות חדשות הערב בכאן 11. יח"צ, כאן 11,
טלי מורנו ומיכל רבינוביץ', מגישות חדשות הערב בכאן 11/יח"צ, כאן 11

יורי שניידר מנהל הדיגיטל של כאן חדשות, אמר לוואלה! ברנז'ה: "כאן חדשות בדיגיטל שואפים תמיד להיות נגישים לקהל הרחב בכל הפלטפורמות ולכן היה לנו חשוב להיות גם הפעם הראשונים בישראל שפותחים ערוץ חדשות בוואטסאפ. בערוץ העוקבים יקבלו עדכונים שוטפים, חשיפות, תחקירים, את התכנים המיוחדים שלנו והכול בצורה הכי נגישה ומהירה באפליקציה שפתוחה אצל כולנו ברוב שעות היום. המטרה שלנו היא שהקהל יוכל למצוא את החדשות שלנו בכל פלטפורמה שזמינה ונוחה לו בכל שעה ביום ובעיקר להגיע גם לקהלים חדשים וצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully