וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו לי נשק, הבן שלי תחת אש בדרום"; העיתונאי שנסע לחלץ את בנו

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 16:52

"אין צבא ואין משטרה. אני מתחנן למי מכוחות הבטחון; תנו לי נשק, הוא מוקף מחבלים. תנו לי להוציא אותן לבד", התחנן עיתונאי "הארץ" ו"הצינור" ניר גונטז'. הסיוע הגיע לבסוף מכיוון בלתי צפוי

באופן טבעי, מצב החירום מייצר לא מעט דרמות אנושיות קורעות לב. אחת מהן היא של עיתונאי הארץ והצינור ניר גונטז', שבנו נצור באחת מערי הדרום.

לדבריו, הוא נסע לעבר בית בנו, ואולם כוחות הביטחון סירבו לתת לו להיכנס לעיר.

"הבן שלי תחת אש בדרום. נסעתי לשם ב-180 קמש ובאורות אדומים. נחסמתי לגמרי ע"י הצבא והמשטרה 15 קמ ממנו. מוקד 100 קרס. שוטרים וצבא במחסומים לא מוכנים להקשיב. אין למי להעביר את המיקום שלו", צייץ גונטז', שעות אחדות אחרי פרוץ המלחמה.

בהמשך, צייץ גונטז' כי "חודש הקשר לרגע. הם רואים רק את הטנדרים של המחבלים. שום כח ישראלי לא בסביבה שלהם ולא הגיע אליהם, למרות שהנ"צ הועבר לכל מי שאפשר. צהל סופית מסרב לחייל אותי ולתת לי נשק".

לדבריו, את האירוע סיים סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, אליו פנה בבקשה לעזרה. "גולן ביקש מיקום ואמר: אני הולך להביא לך אותו. עכשיו הם כבר באוטו של יאיר, בדרך החוצה. וואו".

חמאס פתח הבוקר במתקפת פתע על ישראל שכללה ירי של אלפי רקטות לדרום ולמרכז, וחדירות של מאות מחבלים מרצועת עזה ליישובים באזור הדרום. לפחות 40 איש נרצחו ו-780 נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully