וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתב הפוליטי של גלי צה"ל: "ביצעו טבח במשפחה שלי"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 13:10

בסדרת ציוצים מצמררת, תיאר יובל שגב צעד אחר צעד כיצד מחבלים הרגו את בני משפחתו בבארי; "אף אחד לא מעדכן אותנו, לא יודעים אם חטפו את הגופות. שבר"

עדן בן זקן שרה "הבית של החיילים" לתחנת גלי צה"ל/יחצ

המלחמה נמשכת, והסיפורים הטראגיים שמלווים אותה ממשיכים לזלוג, ולא פוסחים גם על עיתונאים ואנשי תקשורת. בסדרת ציוצים קורעת לב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל יובל שגב, תיאר צעד אחר צעד כיצד מחבלים טבחו במשפחתו המתגוררת בקיבוץ בארי.

אמש (שבת) כתב שגב: "אנחנו לא יודעים מה המצב של הדודים ובני הדודים בבארי. איבדנו קשר. לפני שעתיים בערך יצאו מהממד כי לא יכלו לשרוד את החום, התחבאו בשיחים ליד הבית השרוף שלהם. ראו משם רק מחבלים בפעם האחרונה שעדכנו. לא מאמין שאני אומר את זה, אבל מקווה שהם בין בני הערובה בחדר האוכל ושהמצב לא גרוע יותר".

ככל שנקפו השעות, ניסה שגב לגייס עזרה. "סליחה שזה הולך לאישי אבל אני פשוט מתחנן, תשלחו כל מה שאפשר לקיבוץ בארי, תכניסו טנקים, תירו מהאוויר, תצניחו חיילים, לא יודע. הבית של הדודים שלי עולה באש, הם בממד עם ארבעת הילדים סופרים את הדקות. בבקשה תעשו משהו".

הבוקר התברר לשגב הרע מכל. "אחרי שעות שהסתתרו כל המשפחה בשיח אחד המחבלים קלט אותם. והתחיל לירות. טבח במשפחה שלי. שני הילדים הקטנים בני 11 ו-8 ראו הכל והצליחו לברוח. כנראה היו מאחורי אבא שלהם ולא ספגו ירי. הם עם בני משפחה בים המלח, עם מה שנשאר מהקיבוץ. אף אחד לא מעדכן אותנו, לא יודעים אם חטפו את הגופות. שבר". כתב.

בגלי צה"ל בחרו שלא להגיב בשלב זה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully