וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בו המדינה כשלה: מערכות התקשורת מסייעות ללוחמים ולאזרחים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 13:07

תאגיד השידור הישראלי פתח את "החמ"ל של כאן" שירכז את כל היוזמות האזרחיות. בחדשות 12 הקימו מוקד סיוע. בגל"צ פתחו קו פתוח למשפחות הנעדרים. מדריך מתגלגל

יומיים מאז פריצת המלחמה בדרום וטרם נחשפו כל מחדלי המדינה, הצבא והממשלה לא רק במוקדי הלחימה - אלא גם בכל הקשור לסיוע לאזרחים למשפחות הנעדרים. עד שאלו ייחשפו והלקחים יופקו, פועלים מאז תחילת הלחימה גופי השידור המובילים בוואקום שהותירה הממשלה. בראש היוזמות עומדות אלו של קשת 12 וכאן 11, אך גם מערכות קטנות יותר נרתמו לטובת העניין.

משרדי כאן תאגיד השידור. שי אפשטיין,
משרדי כאן תאגיד השידור/שי אפשטיין

החמ"ל של כאן

תאגיד השידור הישראלי פתח הבוקר (שני) את "החמ"ל של כאן" שירכז את כל היוזמות האזרחיות לסיוע ללוחמים ולאזרחים. לפרסום ולאיתור יוזמות ניתן להצטרף עכשיו לקבוצת "החמ"ל של כאן" בפייסבוק או לשלוח וואטסאפ למספר 0505333173. החל מ-10:00 בכל בוקר ישדרו ברשת הרדיו כאן תרבות גל פתוח שבו יחברו בין יוזמות "החמ"ל של כאן" לבין אזרחים מתנדבים.

בכאן אומרים כי ידווחו במבזקים בכאן 11 על יוזמות חדשות ונחבר בין מי שמעוניין לתרום למי שזקוק לסיוע.

מנחם הורביץ מתאם

בחדשות 12 הובילו מאז תחילת הלחימה מהלך מתאם בין יוזמות פרטיות עבור הישראלים הרבים שנותרו מחוץ לבתיהם ללא ציוד בסיסי. ב-N12 התגייסו לחבר בין מי שזקוק לסיוע לבין שפע יוזמות הסיוע של הישראלים. יוזמות אירוח, סיוע לוגיסטי, סיוע לחיילים בסדיר במילואים.

בנוסף, מפעילים בחדשות 12 חמ"ל סיוע מרכזי המחבר בין משפחות מארחות למשפחות מדרום הארץ, ואומרים כי החמ"ל מעמיד שירותי הסעות מקו העימות לאזורים בטוחים ומגייס תרומות לסיוע עבור תושבי קו הלחימה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חדשות 12 מלחמה בדרום. צילום מסך, צילום מסך
חדשות 12 מלחמה בדרום/צילום מסך, צילום מסך

קו פתוח למשפחות הנעדרים בגל"צ

גלי צה"ל נרתמת אף היא לפעילות ופותחת מדי יום בשעה 14:00 קו פתוח בשידור, עבור מי שמחפשים את יקיריהם ולא הצליחו ליצור עמם קשר מאז החלה המלחמה.

גלי צה"ל, גל"צ. נמרוד סונדרס
גלי צה"ל, גל"צ/נמרוד סונדרס

פרטנר מפזרת מטענים

קבוצת התקשורת פרטנר בשיתוף מועדוני קבוצת הולמס פלייס, התגייסה אף היא ליוזמה עבור חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ותושבי הדרום ומעבירה מטענים ניידים למכשירי סלולר - זאת לאור המצב הביטחוני, שהוביל בין היתר גם להפסקות חשמל שהותירו אזורים וכוחות רבים ללא נקודות חשמל.

החברות מבקשות מהציבור הרחב ומלקוחותיהן להירתם למאמץ הלאומי ולתרום מטענים ניידים חדשים או משומשים לאחד ממרכזי השירות או הכושר של פרטנר או הולמס פלייס, אותם יעבירו החברות לחזית.

בנוסף, פרטנר תחלק כרטיס סים לזקוקים לכך. כמו כן, החברה פתחה מגוון ערוצי תוכן בפרטנר tv ומאפשרת המשכיות גלישה בסלולר במידה והחבילה הסתיימה. החברה גם סיפקה חבילות גלישה ושיחות לשוהים בחו"ל.

חדשות 13

בחדשות 13 מסרו כי הם משתפים פעולה עם מרכז לוגיסטי במעלה החמישה ובהאנגר 11 בת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully