וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ספורט צייץ נגד ישראל - ופוטר

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 11:03

כתב הספורט שמכסה את ה-NBA בגוף התקשורת PhillyVoice, הביע סולידריות עם העם הפלסטיני בתגובה לציוץ תמיכה בישראל. בתגובה הודיע PhillyVoice: "מר פרנק כבר לא מועסק אצלנו, אנחנו עומדים לצד כל אלה שהמומים מההתקפות האלימות על ישראל

ציוץ של עיתונאי נגד ישראל גרם לפיטוריו. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
ציוץ של עיתונאי נגד ישראל גרם לפיטוריו/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

עיתונאי בארה"ב פוטר אחרי שיצא נגד ישראל. ג'קסון פרנק, הכתב שמכסה את פילדלפיה סיקסרס מה-NBA בגוף התקשורת PhillyVoice, הביע סולידריות עם העם הפלסטיני בתגובה לציוץ של הסיקסרס שתמך בישראל.

בתגובה, החשבון הרשמי של קבוצת ה-NBA מפילדלפיה העלה פוסט בו נכתב "אנחנו לצד ישראל, ומצטרפים אליהם באבלם על מותם של מאות חפים מפשע על ידי טרוריסטים של חמאס".

העיתונאי צייץ מחדש וכתב: "הפוסט הזה מסריח! סולדריות עם הפלסטיני, תמיד".

בתגובה הודיע PhillyVoice כי "מר פרנק כבר לא מועסק אצלנו, אנחנו עומדים לצד כל אלה שהמומים ונסערים מההתקפות האלימות על ישראל ומותם של אזרחים של חפים מפשע".

ציוץ של עיתונאי הספורט ג'קסון פרנק נגד ישראל גרם לפיטוריו. מתוך הרשתות החברתיות, צילום מסך
ציוץ של עיתונאי הספורט ג'קסון פרנק נגד ישראל גרם לפיטוריו/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

זהו לא האירוע האנטי-ישראלי היחיד בזירת הספורט הבינ"ל מאז תחילת המלחמה. לפי וואלה!, ספורט, אוהד ריבר פלייט הניף דגל פלסטין ביציע במהלך משחק של הקבוצה הארגנטינאית. הוא נעצר ונקנס.

לפני כן, מתאגרף העבר פלויד מייוות'ר העלה תמונה שלו בישראל וכתב: "אני עומד לצד ישראל נגד מחבלי חמאס. חמאס אינו מייצג את העם הפלסטיני אלא הוא ארגון טרור שתוקף חיי חפים מפשע! אני בעד כל בני האדם ומאחל לחזרתם הבטוחה של כל האמריקאים והישראלים וכל אדם שנחטף כבני ערובה במהלך פשעי המלחמה הנוראיים הללו. זה לא הזמן לפוליטיקה. זהו זמן לביטחון בראש ובראשונה. אלוהים ברך את אמריקה. אלוהים יברך את ישראל. אלוהים יברך את המין האנושי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully