וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ היחיד של הליכוד מתחילת המלחמה - נגד אמנון אברמוביץ

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 12:51

בציוץ ראשון מאז תחילת המלחמה, באישון ליל, התייחסו במפלגה לדברי אברמוביץ במהדורה המרכזית של חדשות 12, לפיהם המדיניות של נתניהו הייתה בפועל חיזוק החמאס. הציוץ זכה תוך דקות לביקורת אדירה בטוויטר - ונמחק

אמנון אברמוביץ, צילום מסך. צילום מסך, צילום מסך
אמנון אברמוביץ, צילום מסך/צילום מסך, צילום מסך

שלושה ימים ללחימה בדרום, ומפלגת השלטון, הליכוד, בחרה להתייחס - דווקא לעיתונאי חדשות 12 אמנון אברמוביץ. בציוץ ראשון מאז תחילת המלחמה, שצויץ באישון ליל, התייחסו במפלגה לדבריו במהדורה המרכזית, לפיהם המדיניות של נתניהו הייתה בפועל חיזוק החמאס, זאת הודות לתחזוק המנגנון רב השנים לתשלום לפעילי הארגון - בתמורה לשקט בטחוני.

לא ברור מדוע היה זה דווקא אברמוביץ ש"זכה" לתגובה, שכן נתניהו נקט במשך שנים בגישת חיזוק החמאס, תוך החלשת הרשות - כמעט כאג'נדה רשמית.

הציוץ זכה תוך דקות לביקורת אדירה בטוויטר - ונמחק.

הליכוד נגד אמנון אברמוביץ. טוויטר, צילום מסך
הליכוד נגד אמנון אברמוביץ/צילום מסך, טוויטר

במקביל, באותה מהדורה, מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי סיפק אמש אמש ראיון מטריד, מגומגם ורווי חצאי אמיתות. במשך 20 דקות שודרה מציאות לפיה פקיד בכיר בשירות הציבורי יושב מול המצלמות בשעת מלחמה ומשקר.

אלא שהראיון חשף רק את החלק "העדין" והמנומס של מה שנראה כמו הלך הרוח במפלגת השלטון. מאוחר יותר, בשעות הלילה המאוחרות, מבקר הפנים של הליכוד, עו"ד שי גלילי, אמר דברים שעד כה יוחסו רק לבוטים או קיצוניים ברשתות החברתיות.

עוד בוואלה!

מבקר הליכוד בערוץ 14: "הסרטן השמאלני אשם במלחמה"

לכתבה המלאה

"הסרטן השמאלני משתק את המערכות של הגוף"

גלילי המשיך, ובמשך דקות ארוכות איתר את האשמים במחדל, זאת כאשר טרם נקברו חללי המלחמה, ובזמן ש-360 אלף חיילי מילואים מגויסים לקרבות, חלקם בוודאי גם בעלי "דעות שמאלניות"

גלילי ביקש להסביר מדוע נפתחה המלחמה (נזכיר: לאחר 16 שנות שלטון נתניהו, ולאחר מלמעלה מ-40 שנות שלטון הליכוד). "יש את הסיבה לאיך כל זה קרה, ולא אומרים אותה", כך גלילי. "הסיבה העיקרית שהגענו למצב הזה היא פשעי אוסלו ופשעי השמאל במשך כל השנים. במשך כל השנים אמרו נביאי השקר הזה שנסיגה תביא שלום, שאיפוק נחשב ככוח, שכל מי שהתנגד לנסיגה הוא פחדן השלום... על הססמאות האלו גדלו כאן דורות שלמים...".

גלילי המשיך, ובמשך דקות ארוכות איתר את האשמים במחדל, זאת כאשר טרם נקברו חללי המלחמה, ובזמן ש-360 אלף חיילי מילואים מגויסים לקרבות, חלקם בוודאי גם בעלי "דעות שמאלניות".

"הסרטן השמאלני משתק את המערכות של הגוף, זה נהיה נורמלי המצב הזה...", המשיך. "הפשעים של השמאל שאף אחד לא מדבר עליהם ואך אחד לא יתן את הדין. בכל מדינה אחרת בעולם, לא בדמוקרטיה המתאבדת ששמה ישראל, אנשים כאלו היו עומדים לדין בעוון בגידה".

במפלגת הליכוד והערוץ טרם התנערו מהדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully