וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "שווים" וח"כ לשעבר פינטו פתחו חמ"ל סיוע לאנשים עם מוגבלויות

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 11:57

חמ"ל נותן פתרונות מהירים לבעיות מכל הסוגים: מחסור באוכל ובציוד רפואי, עזרה ברכישת תרופות וסיוע נפשי

אתר החדשות "שווים", בשיתוף ח"כ לשעבר שירלי פינטו (ימינה) - פתחו חמ"ל סיוע מיוחד לאנשים עם מוגבלויות לימי המלחמה. החמ"ל יהיה פתוח 24/7 במהלך כל ימי מלחמת "חרבות ברזל". את החמ"ל מאיישים ח"כ פינטו (חירשת מלידה) וצוותה, ביחד עם חברי מערכת אתר "שווים".

אנשים עם מוגבלויות שנקלעו לקשיים עקב המצב הבטחוני מוזמנים לפנות לחמ"ל באמצעות מילוי טופס מהיר. הפונים מקבלים סיוע ומציאת פתרונות לבעיות שונות: מחסור באוכל, סיוע ברכישת תרופות, סיוע נפשי, עזרה בקניות וכיוב'.

הזקוקים לעזרת החמ"ל מוזמנים לפנות למוקד בכל שעה >> https://bit.ly/Purple-Help.

חמ"ל מלחמה של אתר החדשות "שווים". צילום מסך, צילום מסך
חמ"ל מלחמה של אתר החדשות "שווים"/צילום מסך, צילום מסך

אתר "שווים" הוקם בשנת 2018 כאתר חדשות הפונה לקהילת האנשים עם מוגבלויות, שמונה 1.5 מיליון ישראלים, ולבני משפחותיהם. האתר מסקר את חיי היום-יום של הקהילה, מספק לה מידע חדשותי חיוני, מסייע לחבריה בפתרון בעיות ועוולות ופועל להשפיע על מדיניות מקבלי ההחלטות לרווחת הקהילה ואנשיה. יצוין כי לא אחת העיתונות, הרדיו והטלוויזיה הארציים מאמצים סקופים וידיעות שהופיעו בשווים למדיה שלהם ובכך מגדילים את השפעתו.

האתר זוכה לחשיפה רחבה עם עשרות אלפי כניסות ביום. עורכו הראשי הוא עידן מוטולה, עיתונאי בעברו ("ידיעות אחרונות", "דהמארקר") ואבא של אוהד, צעיר על הספקטרום האוטיסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully