וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הסיקור המוטה: המרכז הרפואי לגליל סגר שעריו בפני ה-BBC

20.10.2023 / 22:58

צוות השידור הבריטי היה אמור לצלם בנהריה, אולם בבית החולים כועסים על הסיקור המוטה במלחמה והודיעו: "הם לא ייכנסו לפה עד להודעה חדשה"

בווידאו: תקיפת מטרות חמאס ברצועת עזה/צילום: דובר צה"ל

רשת ה-BBC הבריטית הייתה אמורה להגיע מחר (שבת) לצילומים במרכז הרפואי לגליל בנהריה - אלא שזה לא יקרה, לאחר שבית החולים סגר את שעריו בפני הערוץ - וזאת בשל הסיקור המוטה שלו במלחמה. גל זייד, דובר המרכז הרפואי לגליל, הוציא הודעה רשמית בנושא: "אני מבקש לעדכן, כי הודעתי לצוות BBC, שתיכנן להגיע לצילומים אצלנו מחר בבוקר, את ההודעה הבאה: המרכז הרפואי לגליל משהה בזמן הזה, עד הודעה חדשה, את הכנסת ה- BBC לסיקור בין כתליו".

בית החולים הפטריוטי בנהריה, בניהולו של פרופ' מסעד ברהום, הוא זה הקולט את רוב פצועי הלחימה בצפון. מאז תחילת הלוחמה קלט המרכז הרפואי, שנמצא 10 ק"מ מהגבול עם לבנון, יותר מ-170 פצועים ונפגעים, חלקם מהחזית הצפונית. ואך אתמול במעמד שר הבריאות חנך חדר הלם חדש, שני במספר, שהקמתו הושלמה בימים אלו. הוא סקר גם כת ביה"ח התת-קרקעי ומתחמים ממוגנים נוספים.
המתחם התת-קרקעי, כולל בין השאר את המחלקות הכירורגיות והפנימיות.

בבית החולים, כמו גם בשאר הציבור הישראלי, כועסים על ה-BBC בשל הסיקור המוטה במלחמה מול חמאס, אותו היא מסרבת לכנות 'ארגון טרור'. ביום שלישי, למשל, כשרקטה תועה נפלה בבית החולים בעזה, מיהרו ברשת לזקוף את הירי לישראל ולא יישרו קו גם זמן רב לאחר שלא הוטל ספק בכך שישראל לא הייתה זו שתקפה. ברשת פרסמו בעמוד "תיקונים והבהרות" כי הדיווח "לא היה נכון".

  • עוד באותו נושא:
  • bbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully