וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות החטופים והילדים הנרצחים: התשובה של הישראלים לגרטה טונברג

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 15:31

פעילת הסביבה חטפה אש מהגולשים לאחר שהעלתה תמונה שבה היא וחברותיה מחזיקים שלט עם הכיתוב "תשוחרר פלסטין". כעת מגיע סרטון התגובה שמשיב לטונברג בשפתה

גרטה טונברג - סרטון תגובה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון תגובה באנגלית לפעילת האקלים המוכרת ביותר בעולם גרטה טונברג מופץ ביממה האחרונה ברשת. בסרטון נראית טונברג נושאת את נאומה המפורסם מהעבר נגד מנהיגי העולם שאינם פועלים מספיק כדי להילחם בהתחממות כדור הארץ. אלא שלצד הדברים נראים תמונות קורבנות המלחמה וצילומים ממתקפת הפתע של החמאס.

את הסרטון הפיקה Israel's Story, עמותת מתנדבים שעושים הסברה ישראלית לעולם.

ביום שישי העלתה טונברג השבדית לרשתות החברתיות טוויטר ואינסטגרם תמונה שבה נראתה לצד פעילות נוספות כשהן מחזיקות שלטים בהם כתוב "תשוחרר פלסטין", "עמדו לצד עזה", "היהודיה הזאת תומכת בפלסטין" ו"צדק אקלימי עכשיו". אחרי טונברג עוקבים למעלה מ-5 מיליון אנשים בטוויטר לבדה.

הציוץ הגיע לחשיפה של למעלה מ-24 מיליון בני אדם וצבר מאות אלפי ליייקים. בהתאמה, ישראלים רבים הגיבו בזעם על הציוץ, וכינו את טונברג "תומכת דעאש". גם איכות הסביבה בישראל התנערו ממנה. "גם בלי להתייחס לאטימות המוסרית המחפירה שהפגינה, בנושא האקלים גרטה היא כבר לא מודל לחיקוי מבחינתנו. יש לנו מספיק אחרים, הנשיא ביידן למשל", אמרו מיד לאחר הפרסום בארגון "אדם, טבע ודין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully