וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פניית וואלה: שוחרר אדם ששהה במעצר שלא כדין אחרי שסימס לאילה חסון

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 17:17

מדובר בתושב אזור הדרום שסימס למגישת התאגיד דברים חריפים כגון "דם הנרצחים על הידיים שלך". חסון הגישה תלונה במשטרה וזו הביאה את אותו האדם לדיון בהארכת מעצר, אלא שבית המשפט הורה לשחרר אותו ורק בעקבות פניית וואלה הוא שוחרר

אילה חסון. יונתן זינדל, פלאש 90
אילה חסון/פלאש 90, יונתן זינדל

מגישת תאגיד השידור אילה חסון הגישה אמש (ראשון) תלונה במשטרה נגד אדם תושב הדרום שסימס לה דברים בוטים וחריפים ביותר כגון: "דם ילדינו על ידייך". בעקבות תלונתה של חסון, שלושה בלשים הגיעו לביתו והביאו אותו להארכת מעצר, אך שופטת בית המשפט השלום דלית ורד קבעה שיש לשחרר אותו בתנאים מגבילים לביתו, עוד ציינה כי לא ברור לה מה העבירה שעבר וכי אין חשש למסוכנות ממנו.

חרף כך, המשטרה מהירה להגיש ערר על החלטתה של השופטת ורד לבית המשפט המחוזי בת"א על ההחלטה לשחרר אותו לביתו, אך גם הערר נדחה על ידי שופט בית המשפט המחוזי בת"א שי יניב.

מכאן הסיפור הסתבך: לאחר שהערר נדחה היום בבוקר, על המשטרה ושב"ס הייתה מוטלת חובה לשחרר את אותו אדם שסימס לחסון דברים בוטים, אלא שרק בצהריים ובעקבות פניית וואלה הוא שוחרר. עוד נודע לוואלה שהיום בתו של אותו אדם חוגגת בת מצווה.

בדוברות המשטרה שלחו אותנו לקבל תגובה מדוברות שב"ס, בטענה שמהרגע שבית המשפט מורה לשחרר אדם הוא נמצא תחת טיפול שב"ס. בשב"ס מסרו לוואלה כי ההחלטה לשחרר אותו הגיעה לא מזמן והיא בטיפול, אך עורכי דין שמתנדבים במסגרת עוטף עצורים כבר עדכנו את וואלה שבעקבות פנייתנו הוא שוחרר לביתו.

בתאגיד השידור בחרו שלא להגיב. תגובת אילה חסון טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully