וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיומים למעשים: שמחה רוטמן לוקח את גיא פלג ו"דם החיילים" לביהמ"ש

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 9.11.2023 / 12:04

יו"ר ועדת החוקה הגיש תביעת לשון הרע על סך למעלה ממיליון שקל נגד פרשן המשפט של חדשות 12 גיא פלג והעורך הראשי של החברה אבי וייס על הציטוט שיוחס לרוטמן לפיו "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מדם הנרצחים ב-7 באוקטובר"

גיא פלג, שמחה רוטמן. ראובן קסטרו, ברני ארדוב, עיבוד תמונה
גיא פלג, שמחה רוטמן/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, ברני ארדוב

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן הגיש הבוקר (חמישי) באמצעות עורך דינו אבי סגל תביעה בגין לשון הרע נגד העיתונאי, פרשן המשפט של חדשות 12 גיא פלג ומנכ"ל החברה אבי וייס - זאת לאחר הפרסום בשבוע שעבר.

לפי דיווח חדשות 12, האשים יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט את נציגי שב"כ ומשרד המשפטים על כך שלא שעו לפניות להילחם בהסתה נגד מתנחלים - והוציא מפיו פליטת פה איומה, לפיה "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מדם הנרצחים ב-7 באוקטובר".

בכתב התביעה צויין כי "...הכתב גיא פלג פנה אל התובע לקבל את תגובתו טרם הפרסום והתובע אמר לו במפורש ובאופן חד משמעי כי הדברים כוזבים וכי המצוטט בשמו לא היה ולא נברא".

בכתב התביעה המכוון גם כלפי פעילי הרשתות החברתיות איתי ורד, שלומי אלדר, דן עדין ורן הר נבו, שלדבריו "פרסמו שורה של ציוצים המהדהדים את הציטוט עבור עשרות אלפי עוקבים". רוטמן דורש הסרת כל הפרסומים ביחס ל"ציטוט הכזב" ופרסום התנצלות מטעם כל אחד מהם לצד תשלום פיצויים בסך כולל של 1,091,300 שקל.

רוטמן מציין בכתב התביעה כי "כל סכום שיפסק על ידי בית המשפט בגין תביעה זו יועבר ישירות ליישובי ותושבי עוטף ישראל שבדרום שנפגעו ופונו מביתם בעקבות מתקפת הטרור האכזרית בשביעי לאוקטובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully