וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבינט אישר: ערוץ אל-מיאדין המזוהה עם חיזבאללה ייחסם

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 10:03

כחלק מהפעולות שאישרו בקבינט המדיני-ביטחוני נכלל צו לחסימת אתרי האינטרנט של אלמיאדין, החרמת ציוד שידור, סגירת משרדים ועצירת שימוש בתשתיות תקשורת למיניהן. השר קרעי: "שידורי וכתבי ערוץ אלמיאדין משרתים את אירגוני הטרור הנתעבים"

בווידאו: נאום נסראללה/צילום: רויטרס

הקבינט המדיני-בטחוני אישר הלילה (שני) את הצעתו של שר התקשורת שלמה קרעי להוציא הוראות לפעולות כנגד רשת התקשורת "אלמיאדין" ולהביא לסגירתו בישראל. קרעי חתם על מספר צווים, כמו צו לחסימת אתרי האינטרנט של אלמיאדין וצווים על תפיסת ציוד נצורים עד לאיתור ופעולה בשיתוף עם משטרת ישראל. כמו כן, השר פנה במכתב לאלוף פיקוד מרכז לפעול לסגירת משרדי אל מיאדין ועוד.

בהודעה משותפת לשר התקשורת ולשר הביטחון נמסר כי הפעולה אושרה בהתאם לתקנות לשעת חירום שאישרה הממשלה, לשם מניעת פגיעה של גוף שידורים זר בבטחון המדינה, ולאחר קבלת חוות הדעת התומכות מכלל גופי הביטחון שעל פיהן שוכנע שר הביטחון כי קיימת פגיעה ממשית בבטחון המדינה.

לפי התקנות לשעת חירום, לאחר אישור הקבינט, שר התקשורת רשאי להורות בצו, לסגור משרדים, להחרים ציוד שידור ולחסום שימוש בתשתיות תקשורת למיניהן לגוף שידורים הפוגע בבטחון המדינה.

שר התקשורת שלמה קרעי ומנכ"ל משרדו, חתימה על הצווים לפעולה נגד אלמיאדין, לאחר אישור הקבינט. ללא, אתר רשמי
שר התקשורת קרעי ומנכ"ל משרדו חותמים על הצווים לפעולה נגד אלמיאדין, לאחר אישור הקבינט/אתר רשמי, ללא

"מדינת ישראל לא תאפשר את התעמולה"

שר התקשורת שלמה קרעי: "ישראל במלחמה. ביבשה, באוויר, בים במרחב הקיברנטי, בספקטרום האלקטרומגנטי ובתודעה", מסר כתגובה לחתימת הצווים. "שידורים כגון אלו המזוהים עם האוייב, תוך פגיעה בבטחון המדינה, אחת דינם להיחסם. שידורי וכתבי ערוץ אלמיאדין משרתים את אירגוני הטרור הנתעבים, והגיע הזמן לבוא איתם חשבון".

שר הביטחון יואב גלנט, שאישר את הפעולות כנגד הערוץ, מסר: "מדינת ישראל לא תאפשר את התעמולה המסוכנת של שידורי אלמיאדין, המנסה, תוך כדי מלחמה, לפגוע באינטרסים הביטחוניים שלה ולשרת את מטרות האויב. הצעדים אשר ננקטים נגד "רשת התקשורת" אלמיאדין, שהפכה, הלכה למעשה, שופרו של ארגון הטרור חזבאללה והעומד בראשו, הם הדבר המתבקש לעשותו למול תומכי הטרור המדמים עצמם לעיתונאים, בזמן שמטרתם אחת: פגיעה בביטחון מדינת ישראל ואזרחיה. יחד עם כלל גופי הביטחון, המלצתי לפעול נגד הערוץ ולבצע פלילית וכלכלית נגד אנשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully