וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט למנהלת הליגה בכדורסל: סכנה לצפייה בשל "חוסר תחרותיות"

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 8:50

בצל חזרת הספורט לפעילות תחת המלחמה, התגלו במנהלת הליגה פערים משמעותיים בין הקבוצות ובערוץ חוששים מעונה לא אטרקטיבית. הערוץ והמנהלת חתמו לפני שנה על הסכם זכויות שידור לארבע עונות. גורמים במנהלת: "התחרותיות גבוהה ואנחנו מקבלים משחקים טובים מאוד"

יונתן רבינוביץ' הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב מול הפועל באר שבע אמש. חוסר תחרותיות?/דני מרון

ערוץ הספורט הציב אולטימטום למנהלת הליגה בכדורסל, זאת בשל מה שמתואר בענף כ"חוסר תחרותיות במשחקים", שעלול לפגוע בסופו של דבר גם בהיקף הצפייה בערוץ. הערוץ והמנהלת חתמו לפני שנה על הסכם זכויות השידור לארבע עונות, בגובה המוערך ב-13 מיליון שקלים בעונה.

ליגות הספורט המקצועניות בישראל חזרו לפעילות בשבוע האחרון בצל הלחימה, ולא במצב אידיאלי. הקהל מורשה להיכנס למגרשים רק בכמויות קטנות, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, והקבוצות עצמן מתקשות לגייס בחזרה את כל השחקנים הזרים שחלקם חושש לשהות בישראל.

הבעיה אקוטית במיוחד בליגת העל בכדורסל, ויצרה פערי רמות גדולים. הפועל ירושלים תופיע לשני המשחקים הראשונים שלה ללא המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ואף אחד משבעת הזרים שלה, הפועל תל אביב תשחק רק עם שני זרים ולהפועל גליל עליון יש כרגע רק זר אחד. הפועל חיפה הצליחה להרכיב בקושי סגל קצר, מלא בשחקני נוער, והובסה בשבוע שעבר ב-39 הפרש על ידי עירוני נס ציונה.

לאור הבעיות שהתגלו העביר ערוץ הספורט מסר למנהלת הליגה, ובו למעשה הציב דרישה מידית תוך חידוד האחריות שמוטלת על הליגה לדאוג לתחרותיות במשחקים בקרוב. גורם בערוץ אמר לוואלה! ברנז'ה כי הם "רוצים שהליגה תהיה הכי טובה שאפשר לטובת צופי ערוץ הספורט".

בערוץ הספורט בחרו שלא להתייחס לדברים. ממנהלת ליגת העל בכדורסל נמסר בתגובה: "התחרותיות בליגה גבוהה ואנחנו מקבלים משחקים טובים מאוד ותחרותיים, זאת למרות הנסיבות. אין לנו ספק, ככל שהזמן יעבור כך הליגה תשתפר עוד יותר. היחסים עם ערוץ הספורט היו טובים ומקצועיים לאורך כל השנים וכך גם ישארו. הערוץ מלווה את הליגה ומבין את המורכבות בימים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully