וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשק שלנו זו האמת, והאמת תמיד מנצחת"

יוסף חדאד

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 16:15

יוסף חדאד כבר הפך ל"שר ההסברה" הלא רשמי של ישראל, וכעבור חודשיים מהשבת השחורה הוא מרגיש שהקרב ההסברתי הולך ונהיה קשה יותר. "אבל אנחנו חייבים להמשיך בכל הכוח מבלי לעצור", הוא כותב, "כולם יחד בשותפות, כל אחד בדרכו ועל פי יכולותיו"

יוסף חדאד. יח״צ,
"מבטיח להמשיך להגן על המדינה בזירת ההסברה, וקורא לכולם לפעול". יוסף חדאד/יח״צ

"את מסע ההסברה שלי אני עושה כבר הרבה שנים. המון אנשים בדרך היו אומרים לי במשך השנים: 'למה בכלל צריך הסברה?' או 'מה אכפת לנו מה בעולם חושבים על ישראל?' אבל היום, מאז ה-7 באוקטובר, כולם מבינים מה החשיבות של ההסברה הישראלית. בעצם כמעט כולם, כי עדיין זה מרגיש שבהנהגת המדינה לא מספיק מבינים את זה.


לכל הכותבים בפרויקט "זה לא אותו הבית" >>


"בשבועות האחרונים נרתמו המונים בעם ישראל לעסוק בהסברה וזה פשוט כוח מדהים. יהודים וערבים, דתיים וחילונים, ימנים ושמאלנים. כולם יחד בשותפות פועלים כל אחד בדרכו ועל פי יכולותיו, כדי לפעול הסברתית למען המדינה, מתוך הבנה בחשיבות להשפיע על דעת הקהל בעולם ולמעשה להעניק לכוחות צה"ל את היכולת לפעול ולהילחם בעזה, מבלי שהעולם יפעיל לחץ לעצור את המלחמה.

"הקרב ההסברתי נמשך, והאמת שהולך ונהיה קשה ומורכב יותר ככל שמתרחקים מה-7 באוקטובר, אבל אנחנו חייבים להמשיך בכל הכוח מבלי לעצור. אני באופן אישי מבטיח להמשיך להגן על המדינה בזירת ההסברה, ואני קורא לכולם להירתם ולפעול, בין אם ביצירת תכנים, בשיתוף, בתגובות, בתמיכה בחשבונות שמפיצים הסברה, בעימותים ברשתות וגם בדיווחים נגד פוסטים מסיתים ושקריים. הנשק שלנו זו האמת, והאמת תמיד מנצחת".

  • עוד באותו נושא:
  • מלחמת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully