וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן ערוץ 14 מוצג כרס"ן בשלדג, שני הדברים לא נכונים

עודכן לאחרונה: 8.12.2023 / 9:33

אוהד שגב מופיע בערוץ 14 כפרשן ומוצג כרס"ן בוגר יחידת שלדג; בפועל הוא לא בוגר היחידה וכלל לא קצין, אלא נגד ברמת דוד: "לצערי אירעה שגיאה בשל חוסר תשומת לב הנובעת מגיוסו של צוות הקמפיין"

אוהד שגב. צילום מסך, צילום מסך
שגב בערוץ 14. "שירתי שנים רבות כרס״ל בשירות מילואים"/צילום מסך, צילום מסך

אוהד שגב, המועמד לראשות עיריית עכו, הוא לא רב-סרן, כלל לא קצין ולא בוגר יחידת שלדג. אז למה הוא מוצג ככזה? איפה? כך למשל כשהוא באולפן ערוץ 14, כפרשן.

בתמונת סטילס שהנציחה שידור אחד כזה, המסך מפוצל, משמאל פיגוע רצחני במחסום המנהרות ומימין הפרשן אוהד שגב שתחתיו כיתוב עם הרקורד הצבאי הכוזב. אחד מעוזריו הדהד אח"כ את צילום המסך הזה עם הכיתוב "פעם שלדג תמיד שלדג", ובעלון לתושבי עכו, בו שגב בן ה-53 פונה לבוחרים בנימה אישית, הוא מספר, "בצה"ל שירתי כמפקד ביחידה מובחרת בחיל האוויר".

פנינו אל שגב ושאלנו אותו מספר שאלות: באיזו יחידה ובאיזה תפקיד שירתת בסדיר? באיזו דרגה השתחררת משירות סדיר? לאיזה פרק בשירות שלך מתייחסת האמירה "בצה"ל שירתי כמפקד ביחידה מובחרת בחיל האוויר", באיזו יחידה ובאיזה תפקיד? ושאלה פשוטה אחרונה - האם הכתובית המלווה את הופעותיך בערוץ 14 - "רס"ן (מיל.) אוהד שגב לשעבר קצין ביחידת שלדג" - מדויקת?

אוהד שגב. צילום מסך, צילום מסך
"במהלך קמפיין הבחירות שלי הוצגתי כמי ששירת בחיל האוויר בתפקיד פיקודי"/צילום מסך, צילום מסך

"אני גאה בשירותי בסדיר כמפקד ביחידה מיוחדת בחיל האוויר. שירתי שנים רבות כרס"ל בשירות מילואים", השיב בסופו של דבר שגב באמצעות יועצו, תוך שהוא מודה בעצם שאינו קצין ואינו בוגר שלדג. לא מובחרת אלא מיוחדת? איזו יחידה מיוחדת? לכך לא ממש ענה עדיין. "כנף 1", השיב היועץ, כלומר בסיס רמת דוד. כבוד.

שגב גם טוען כי כלל אינו מופיע כפרשן לענייני צבא וביטחון: "אני מוזמן לראיונות ופאנלים כמי שכיהן שנים רבות כמנכ"ל עיריית עכו וכמנכ"ל עיריית חיפה. המומחיות שלי הינה ניהול ערים, טיפול בעורף בזמן משבר, דאגה לחוסן של תושבי רשויות מקומיות וכדומה", הוא מסביר. "במהלך קמפיין הבחירות שלי הוצגתי כמי ששירת בחיל האוויר בתפקיד פיקודי".

"לצערי אירעה שגיאה בהודעה לתקשורת בשל חוסר תשומת לב הנובעת מגיוסו בצו 8 של צוות הקמפיין הקבוע התורם את זמנו ומרצו לביטחון המדינה", מסר באמצעו יועצו.

פניה לערוץ 14 טרם זכתה לתגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully