וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום גוגל ל-2023: איזה כלי תקשורת הכי חיפשתם השנה? את חמ"ל

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 11:04

שנת 2023 היתה השנה של אפליקציית החדשות ותוכן הגולשים חמ"ל. כך לפי סיכום שיאני החיפוש של הענקית גוגל. הכי הרבה ישראלים חיפשו את האפליקציה מבית וואלה. מי אחריה ומי עפה מהרשימה?

גוגל. ShutterStock
גוגל/ShutterStock

רגע לפני שהשנה מסתיימת, גוגל ישראל פרסמה הבוקר (שני) את רשימת החיפושים המובילים של הישראלים בשנת 2023. מלחמת חרבות ברזל אומנם ריכזה את מרבית העניין ברשימת החיפושים המובילים (שתוכלו לראות כאן), אך גם הביאה לשינויים דרמטיים בגזרת אתרי החדשות.

ברשימת אתרי ואפליקציות החדשות שזכו לקפיצה הגבוהה ביותר ביחס לשנה שעברה, נמצא אתר חמ"ל מבית וואלה!. ערוצי התקשורת המסורתיים, קשת 12 (מקום שני), עכשיו 14 (מקום שלישי), רשת 13 (מקום רביעי) וכאן 11 (מקום 10) שמרו על פופולאריות גבוהה והיו טרנדיים במיוחד במהלך השנה החולפת, בדגש על חיפוש שידורים ישירים באינטרנט (ככל הנראה בצל המלחמה), לצד עניין רב באל ג'זירה וחדשות מחו"ל באנגלית באופן כללי ("Israel news").

מקורות חדשות אלטרנטיביים נוספים שהיו טרנדיים השנה הם קבוצות של מקורות מידע לא מוסמכים ברשתות החברתיות, בהם "חדשות בטלגרם" וקבוצת אבו עלי אקספרס. מעניין לציין שאתר N12, שניצב במשך שנתיים ברציפות בראש צמרת החיפושים של גוגל ישראל - נותר השנה בחוץ.

הדירוג המלא:

1. חמ"ל
2. ערוץ 12
3. חדשות 14
4. ערוץ 13 שידור חי
5. אל-ג'זירה
6. טלגרם חדשות
7. ynet מבזקים
8. israeli news
9. אבו עלי אקספרס
10. ערוץ 11 שידור חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully