וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום לאלי ציפורי ואבי וייס אחרי שהטרידו את עדת המפתח בתיק 1000

עודכן לאחרונה: 13.12.2023 / 15:18

למעלה משנה וחצי לאחר שציפורי ווייס שיתפו ברשתות החברתיות את כתובת ותמונת ביתה של הדס קליין החליטו בפרקליטות להגיש כתב אישום נגד שני אנשי התקשורת המזוהים עם רה"מ נתניהו. עו"ד ציון אמיר שמייצג את השניים: "כתב אישום מופרך מן היסוד"

אלי ציפורי, הדס קליין. יונתן זינדל פלאש 90, ניב אהרונסון, עיבוד תמונה
אלי ציפורי, הדס קליין/עיבוד תמונה, יונתן זינדל פלאש 90, ניב אהרונסון

זה לקח כמעט שנה וחצי אבל הסוף היה ידוע מראש, היום (רביעי) פרקליטות המדינה החליטה להגיש כתב אישום נגד שני אנשי התקשורת אלי ציפורי ואבי וייס בגין הטרדתה של עדת המפתח בתיק 1,000 הדס קליין, עבירה שהעונש בצידה הוא מאסר עד שלוש שנים.

תיק 1000 הוא התיק שבו נאשם רה"מ בנימין נתניהו בקבלת מתנות מאנשי העסקים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר בתמורה להטבות שלטוניות שנתניהו העניק, כך לפי האישום, למילצ'ן. קליין היא העוזרת האישית של מילצ'ן.

יומיים לאחר תחילת עדותה של קליין בתיק 1,000 ציפורי ווייס שיתפו ברשתות החברתיות את כתובתה ותמונת הבית שבו קליין מתגוררת בהרצליה בתוספת הכיתוב הבא: "תראו תראו את הצביעות של הגברת: הדס קליין שהתקרבנה בעדותה שהיא "נושאת בעול המשפחתי" ו"היתה בסיכון 3 לפיטורים" מתגוררת בוילה בהרצליה המוערכת בשווי של 10 מיליון שקל, שאותה רכשה כבר ב.2013- בעדותה סיפרה על שיפוצים שעשתה ואירוח של מיליארדרים כמו פאקר ומילצ'ן. תודה לאבי וייס".

בעקבות הפרסום קליין הוטרדה וקיבלה מאות איומים ופניות אל הטלפון האישי שלה, מה שהוביל אותה להגיש תלונה במשטרה שבעקבותיה ציפורי ווייס נחקרו ולבסוף הוחלט להגיש נגדם כתב אישום.

כתב האישום שהוגש נגד ציפורי ווייס הוא נספח בהליכים משפטיים משניים שמתנהלים בעקבות תיקי האלפים כמו למשל תביעת הדיבה שהגיש ניר חפץ נגד יעקב ברדוגו.

מטעמו של ציון אמיר שמייצג את השניים נמסר: "מדובר בכתב אישום מופרך מן היסוד. חבל מאד שהפרקליטות נכנעה ללחץ בלתי לגיטימי שהביא להגשת כתב אישום בלתי צודק ותוך אכיפה בררנית"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully