וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקמה ברסלר תובעת אישה שפרסמה סרטון בו היא מאשימה אותה במכירת המדינה לחמאס

עודכן לאחרונה: 27.12.2023 / 11:46

מלחמת חרבות ברזל ממשיכה להעסיק גם את בתי המשפט שעוסקים בתביעות דיבה. בימים האחרונים הוגשו מספר תביעות דיבה על ידי עיתונאים. זוהי תביעת הדיבה השניה של ברסלר תוך פחות מיממה

"הנשיא הרצוג מחבל כבר חודשים במחאה מכוונות טובות", שקמה ברסלר/יואב איתיאל

מלחמת חרבות ברזל נכנסת לבית המשפט והפעם באמצעות תביעות דיבה שמוגשות לבתי המשפט. מי שעוקב אחרי יומן בית המשפט יכול להיווח שמספר עיתונאים לא מבוטל מגישים תביעות דיבה בעקבות דברים חריפים וחמורים שנכתבים עליהם ברשתות החברתיות ביחס לדברים שנאמרו על ידיהם במלחמה.

מי שהצטרפה לגל התביעות היא פרופ' שקמה ברסלר ממובילות המחאה נגד המהפכה המשפטית ופרופ' לפיזיקה במכון ויצמן. ברסלר הגישה היום (רביעי) לבית המשפט השלום בחיפה תביעה נגד הילה פרץ אליזבט שפרסמה עליה סרטונים חריפים למדי בטיקטוק ובפייסבוק בהם היא מאשימה את ברסלר "שמכרה את עם ישראל לערבים".

שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, אמרה בכנס כי: ״אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים״. יואב איתיאל
שקמה ברסלר, ממובילות המחאה, אמרה בכנס כי: ״אסור לדבר עם נאצים בין אם הם יהודים או לא יהודים״/יואב איתיאל

עוד נאמר בסרטון, כך לפי כתב התביעה, כי ברסלר "מכרת אותנו לחמאס" וכן שברסלר היא "בוגדת בעם ישראל" ושברסלר יחד עם אחרים, ביצעה את הטבח הנורא ב-7.10".

יש לציין שזוהי תביעת הדיבה השניה שברסלר מגישה תוך פחות מ-24 שעות.

עוד נטען בכתב התביעה מטעם ברסלר כי "במהלך הסרטון מעורר הקבס שתואר לעיל, הנתבעת מודיעה כי היא תרדוף את התובעת כמו שרדפו את אייכמן והיא ומוסיפה שבגלל אנשים כמו ברסלר היא איבדה את משפחתה במחנה ריכוז. כמו כן, הנתבעת קושרת לתובעת שלל תארים וכינויים דיבתיים ופוגעניים: יותר גרועה מהנאצים", "הבת של השטן" יימטורללת בשכליי,"חיית טרףיי.

ברסלר תובעת ממנה סכום של 650 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully