וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי למעלה מעשור: תמר איש שלום פורשת מחדשות 13

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 10:21

איש שלום, לשעבר מגישת המהדורה המרכזית וכיום מגישת חדשות סוף השבוע, הודיעה למנכ"ל חדשות רשת אור צלקובניק שלא תישאר עד לתום החוזה שלה ב-2025. נשקל: אלמוג בוקר יחליף אותה בתפקיד

תמר איש שלום נפרדת מהגשת המהדורה היומית בחדשות 13/חדשות 13

אחרי למעלה מעשור: מגישת חדשות סוף השבוע של חדשות 13 תמר איש שלום פורשת. איש שלום תישאר בחודשים הקרובים עד לליהוק מגיש/ה למשבצת התוכנית. בערוץ שוקלים את ליהוקו של מגיש משבצת הצהריים וכתב הדרום אלמוג בוקר להגיש בהמשך את התוכנית במקומה עם זאת, יצוין כי לפי גורם בכיר בחדשות 13, בערוץ "לא מתעסקים בזהות המגיש".

איש שלום מגישה את חדשות סוף השבוע מזה כשנתיים. לפני כן הגישה את מהדורה המרכזית כעשור, והוחלפה על ידי הילה קורח כחלק ממהלך הצרחה שביצע המנכ"ל אז אבירם אלעד, שליהק פורמט של הגשה זוגית למהדורה לצד אודי סגל. גם אז, הכוונה היתה לנסות ולהעלות את נתוני הצפייה במהדורה.

בחדשות 13 אישרו את הפרטים ומסרו: "תמר איש שלום, מהמגישות החשובות והבכירות במדינת ישראל ומעמודי התווך של חדשות 13, פנתה לפני מספר חודשים למנכ"ל חברת החדשות עם בקשה לקצר את תקופת החוזה שלה. עם פרוץ המלחמה, תמר הסכימה להמשיך בתפקידה ואנו מקווים ומאמינים כי תמשיך לשבת בכיסא המגישה עוד זמן רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully