וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבתרבות לשבת השחורה: מחווה לתקשורת הישראלית במלחמה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 13:00

איגוד דוברי הרשויות המקומיות ויפעת מידע תקשורתי יקיימו אירוע הצדעה מיוחד לאנשי התקשורת שסיקרו את מלחמת "חרבות ברזל"

אירוע הצדעה מיוחד לאנשי התקשורת שסיקרו את מלחמת "חרבות ברזל" יתקיים בקרוב בבאר שבע, את האירוע זם ומפיק איגוד דוברות ודוברי הרשויות המקומיות בישראל יחד עם חברת יפעת מידע תקשורתי.

זו מחווה ראשונה מסוגה לעיתונאיות ולעיתונאים הנמצאים מאז השבת השחורה, 7 באוקטובר 2023, בקו הראשון של הלחימה בדרום. חלקם היו מעורבים בימים הראשונים בניסיונות ההצלה תחת אש, סיקרו תוך סיכון חיים את הפלישה לשטח ישראל והפיחו תקווה, לעיתים בשידור חי, בנצורים בממ"דים ולנמלטים מאימת המחבלים.

כזכור, שני צלמי עיתונות רועי עידן ויניב זוהר, המתגוררים בישובי העוטף נרצחו באותה שבת.

באיגוד הדוברות והדוברים ממתינים עד לרגיעה יחסית בלחימה כדי לקיים את האירוע. אליו יוזמנו עיתונאיות ועיתונאים, ראשי מערכות התקשורת בארץ, דוברי רשויות ותושבים מיישובי העוטף שלקחו חלק בתיעוד האירועים.

עיתונות בעוטף עזה , אוקטובר 2023. ראובן קסטרו
עיתונות בעוטף עזה , אוקטובר 2023/ראובן קסטרו

יו"ר האיגוד ודובר עיריית באר שבע אמנון יוסף: "מול שריקות הכדורים ותוך סיכון חיים הוכיחו העיתונאים שהם חוד החנית בהעברת מידע תקשורתי אמין ורב חשיבות לתושבי ישראל ולעולם, האיגוד אותו אני מוביל גאה להיות הראשון שמצדיע לעבודה המקצועית יוצאת הדופן והראויה לשבח".

מני אברהמי, מנכ"ל קבוצת יפעת מידע תקשורתי: "ב-7 לאוקטובר חוותה התקשורת הישראלית את אחד הימים הקשים ויוצאי הדופן בתולדותיה. צוותי התקשורת אשר הגיעו בבוקר של השבת הנוראית ליישובי העוטף כדי לסקר את המתרחש, מצאו את עצמם בתוך קו האש , כמושיעים ומחלצים רבים , מציפורני המוות של מחבלי החמאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully