וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בידיעות אחרונות סירבו לפרסם קמפיין לסדרה החדשה של רולניק

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 14:02

בקבוצת ידיעות אחרונות הורידו ברגע האחרון מהאוויר קמפיין לקידום הסדרה החדשה של גיא רולניק בכאן 11 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רולניק, מייסד TheMarker, מרבה לבקר את מו"ל הקבוצה נוני מוזס. שווי הקמפיין עליו ויתרו בעיתון - כ-200 אלף שקל

בקבוצת ידיעות אחרונות הורידו ברגע האחרון מהאוויר קמפיין לקידום הסדרה החדשה של גיא רולניק בכאן 11 - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רולניק הוא מייסד העיתון TheMarker ושימש כעורכו הראשי עד שנת 2013. כיום הוא משמש גם כסגן מו"ל קבוצת הארץ עמוס שוקן. הקמפיין צפוי לעלות בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט בפריסה רחבה.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי לאחר חתימת הסכם פריסת המדיה בידיעות אחרונות, אמש (רביעי) התקבלה הוראה מטעם עיתון "כלכליסט" של הקבוצה לבטל את הפרסום - תחת הטענה שהעיתון מתחרה בדה-מרקר, ובהינתן שמגישה המרכזי מוצג ומקדם את העיתון המתחרה. שווי הקמפיין בכלכליסט נאמד בכ-10,000 שקל.

אלא שמאוחר יותר הגיע מטעם קבוצת ידיעות סירוב להעלות את מודעות הקמפיין גם בשער, בעמודי החדשות ולבסוף גם באתר ynet של הקבוצה. סה"כ מוערכת ההשקעה הכוללת בקמפיין בקבוצה ב-200,000 שקל - עליה כאמור ויתרו.

טלי מורנו וגיא רולניק. צילום מסך, צילום מסך
טלי מורנו וגיא רולניק/צילום מסך, צילום מסך

הסדרה החדשה "דו"ח רולניק", תעלה ביום ראשון הקרוב בכאן 11 ובכאן BOX בהפקת "העמק תקשורת" בבעלות מנכ"ל ערוץ עשר לשעבר יוסי ורשבסקי. בניגוד לסדרות קודמות של רולניק שעסקו בעיקר ביחסי הון-שלטון-עיתון, הסדרה הנוכחית, שתשודר מדי ערב ברצף במשך שבוע, עוסקת באופן בו הרשתות החברתיות שינו את חיינו לרעה, והפכו את הפוליטיקה והחברה שלנו למקוטבת יותר. על פניו, לידיעות אחרונות אינטרס ברור בקידומה של הסדרה, שכן גם עסקי הקבוצה מאוימים מענקיות התוכן הבינ"ל - אלא שבמקרה זה גבר כאמור אינטרס אחר.

בין מו"ל ידיעות אחרונות לבין רולניק וקבוצת "הארץ" מצוי דם רע בן שנים. רולניק מבקר באופן תדיר בטורו בעיתון (ובכלל) את אופי הסיקור בידיעות אחרונות וטוען כי הוא מוטה משיקולים מושחתים המשרתים את האינטרסים המסחריים של המו"ל נוני מוזס. "במשך השנים קראו מיליוני ישראלים את "ידיעות אחרונות" וגלשו -ynet. מעולם לא עלה על דעתם שהבוס של העיתון יכניס, יוציא, יבליט, יצניע וימסגר מידע בהתאם לעסקות שהוא סוגר עם ראש הממשלה לצורך קידום האינטרסים העסקיים שלו", כתב ב-2019 בטור תחת הכותרת: האם נוני מוזס הוא מו"ל, או מנהל ארגון פרוטקשן?, ביחס לתיק 2000 הנידון בימים אלו בבית המשפט.

"האחת" בכאן 11, בהגשת סימה קדמון. צילום מסך, צילום מסך
"האחת" בכאן 11, בהגשת סימה קדמון/צילום מסך, צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה בה בקבוצת ידיעות אחרונות מסרבים לקדם או לפרסם תכנים של מתחרים, או כאלו שלתפיסת המו"ל נוני מוזס פוגעים באינטרס העסקי של הקבוצה, החלטות שלעיתים נראה כי נגועות בלא מעט פראנויה.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם מודעת קידום לסדרה "האחת" המוערכת ששודרה בכאן 11 לפני מספר חודשים בהגשת הפרשנית הפוליטית של העיתון סימה קדמון - הורדה מהשער של ידיעות ללא הסבר.

בידיעות אחרונות בחרו שלא להגיב. גם בחברת ההפקה "העמק" כמו גם בתאגיד השידור בחרו שלא להגיב לפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully