וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיעים בימין הביביסטי? צפו בדיון באולפן 14 שיצא משליטה

וואלה! ברנז'ה

24.1.2024 / 12:54

מתחת לרדאר, ומאחורי הקו האחיד המזוהה עם ראש הממשלה, בוקעים ממסך ערוץ 14 שוב ושוב קולות של מתנגדים, הפעם בתוכנית הבוקר. "הכי קל לומר אמנון אברמוביץ'", אמר שי גולדן - שהעז להגן על המתחרים. צפו בדיון

ישראל הבוקר/ערוץ 14

מתחת לרדאר, ומאחורי הקו האחיד בערוץ 14 המזוהה עם ראש הממשלה, שוב ושוב צצין בו בקיעים המשקפים כיסי התנגדות, האחרון בהם עלה בתוכנית הבוקר.

לפני מספר ימים הטיח באולפן תוכנית הבוקר המגיש שי גולדן באחד המרואיינים שהאשים את "התקשורת" ואת המתחרים מערוץ 12: "הייתה לנו שנה חריגה. זו הייתה שנה של גיהנום. הכי קל לומר לומר אמנון אברמוביץ'. שכל אחד ייקח אחריות על מעשיו...". בהמשך ניסתה המגישה שלצדו, טל מאיר, להסות אותו, ללא הצלחה.

זו לא הפעם הראשונה בה גולדן תוקף את התנהלות נתניהו, ובמרומז גם את הערוץ בו הוא משדר. לפני מספר שבועות אף הודה כי טעה והטיח בנתניהו ביקורת חריפה. "טעיתי, האיש אינו ראוי לתפקידו", אמר בראיון בכאן תרבות. "הקצתי יקיצה פראית. מי שאחרי שבעה באוקטובר לא קיבל כאפה שהעירה אותו, אני לא יודע מה יעיר אותו בחיים האלה. זה אירוע מכונן בסדר גודל היסטורי של מדינת ישראל ושל העם היהודי. יש תובנות שאפשר לזקק מהדבר הזה: אני למשל תמכתי בראש הממשלה נתניהו בכמה שנים האחרונות, חשבתי שלפחות בהיבט של הביטחון הוא האדם הנכון במקום הנכון. אחרי שבעה באוקטובר הבנתי שטעיתי. האיש אינו כשיר לתפקידו ואינו ראוי לתפקידו. במבחן ההיסטוריה הוא נכשל באופן שיהדהד עוד עשרות שנים קדימה".

גולדן אינו הקול הבודד, כאשר עוד מעמיתיו לערוץ מבקרים את נתניהו, בעיקר מימין. ימים בודדים אחרי טבח ה-7/10 אמר מגיש הערוץ שמעון ריקלין, הנחשב למזוהה ביותר עם נתניהו: "ההתנהלות של ממשלת ישראל בהובלת נתניהו ביומיים האחרונים מופקרת. נראה שהיא לא תופסת את חומרת המצב. וחוזרת לדאוג להעביר אספקה לנאצים בעזה. זה מתן פרס לטרור. אתם לא ראויים לכהן".

גם כשנודע על בחירתו של נתניהו בנשיא ביהמ"ש העליון לשעבר אהרון ברק כנציג ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג, פצח ריקלין במונולג ביקורתי על ראש הממשלה. "מה קורה פה. זה הבנאדם שהכי ניסה להפיל את נתניהו. אנחנו מגנים במשך שנים על נתניהו. קוראים לנו ביבסטים, קוראים לנו שופרות, תוקפים אותי יום יום בתל אביב, ובסוף אני קם בבוקר ונתניהו ואהרון ברק הם בסטיז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully