וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלצ: קצין חשוד בהטרדה מינית הושעה למשך חודשיים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 18:57

בתום שימוע שערכו בתחנה הצבאית לקצין, הוא הושעה למשך 60 יום לתקופת החקירה וההליכים המתנהלים. גלי צה"ל: "אפס סובלנות להתנהלות פוגענית מכל סוג שהוא"

בית גלי צה"ל ביפו. ניב אהרונסון
בית גלי צה"ל ביפו/ניב אהרונסון

קצין החשוד בהטרדה מינית בחיילת גלי צה"ל, הושעה למשך 60 יום לתקופת החקירה וההליכים המתנהלים. ההחלטה התקבלה בתום שימוע שנערך בראשות ראש מטה אגף כוח אדם, הדרג הפיקודי-צבאי המוסמך הממונה על הקצין בתחנה הצבאית, ובתיאום עם הגורמים המעורבים.

תחילת הפרשה לפני מספר שבועות, בעקבות תלונה שהגישה חיילת בתחנה הצבאית. לאחר מספר ימים משכה החיילת את את התלונה, אך למרות זאת ממלא מקום מפקד התחנה דני זקן פעל בעניין מול הגורמים הצבאיים הרלוונטיים. בהמשך, נחקר הקצין בחשד לתקיפה מינית.

בהודעה של זקן לחיילים ולעובדים כתב מ"מ מפקד התחנה: "בצהריים פורסם אודות עיכוב לחקירה של קצין בתחנה בחשד למעשים מגונים בחיילת. מטבע הדברים בסוגיה רגישה שכזו, החקירה והאירועים מסביב נוהלו עד כה מאחורי הקלעים, ומוטב גם כעת שלא יופצו שמועות לא מבוססות או השערות. אני וסגל התחנה הרלוונטי מסייעים למצ"ח בחקירה. החיילת מקבלת מהרגע הראשון את מלוא התמיכה והליווי. ועם זה חובה להדגיש, לכל אדם ובכלל זה לקצין, עומדת חזקת החפות עד להכרעה בנושא".

מגלצ נמסר היום (רביעי) כי חקירתו ובירור החשדות ימשכו במסגרת ההליכים המקובלים בצה"ל. חזקת החפות עומדת בעינה לקצין.

עוד נמסר כי "מהלך ההשעיה יסייע לאפשר אווירה בריאה ובטוחה בתחנה, עד אשר יושלם הליך החקירה והבירור. החיילת המתלוננת תמשיך לקבל את הגיבוי, הליווי והתמיכה. נשוב ונדגיש כי גלי צה"ל תמשיך לפעול לפי ההנחיה לאפס סובלנות להתנהלות פוגענית מכל סוג שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully