וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניו יורק טיימס מפרסם נתוני הכנסה עגומים: "בגלל המלחמה בישראל"

סוכנויות הידיעות

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 9:32

עיתון "הניו יורק טיימס" הפופולרי פרסם נתוני הכנסה נמוכים לסוף שנת 2023, והסביר כי התוצאה נובעת מסיקור של סיפורים קשים שהמפרסמים העדיפו להימנע מהם, כגון המלחמה בישראל

עיתון "הניו יורק טיימס" הפופולרי פרסם נתוני הכנסה נמוכים לסוף שנת 2023, והסביר כי התוצאה נובעת מסיקור של סיפורים קשים שהמפרסמים העדיפו להימנע מהם, כגון המלחמה בישראל.

בתקופה של פיטורים והצעות רכישה בארגוני חדשות גדולים, הניו יורק טיימס הוא אחד העיתונים המעטים שהמשיכו לצמוח. עם זאת, דו"ח הרבעון הרביעי ל-2023 שפורסם אמש הראה בכל זאת שהחברה אינה חסינה לחלוטין מהשוק המתנדנד, ואין ציפייה לשיפור ברבעון הראשון השנה.

בניין המשרדים של הניו יורק טיימס.. Unsplash
בניין המשרדים של הניו יורק טיימס./Unsplash
"הביצועים הדיגיטליים שלנו, כולל פודקאסטים, הושפעו מהמנוסה של מפרסמים מנושאי חדשות קשות כמו העימות במזרח התיכון"

"אנו ממשיכים לחוות נראות מוגבלת בשוק הפרסום", מסר המנהל הפיננסי ויליאם בארדין עם בעלי המניות.ברבעון הרביעי במכירות מפרסום של הטיימס, ההכנסות ירדו ב-8.4% בהשוואה לשנה שעברה ל-164.1 מיליון דולר. בדו"ח הרווחים של הרבעון השלישי, התחזית של החברה ציפתה כי ההכנסות מפרסום ברבעון הרביעי ישתנו בין ירידה באחוזים בודדים בינוניים לעלייה באחוזים בודדים נמוכים.

כעת, נראה כי הטיימס אינו מצפה שזה ישתפר ברבעון 1 של 2024, עם צפי לירידה באחוזים בודדים בינוניים בהכנסות הפרסום הכלליות בהשוואה לשנה שעברה.כמו כן, מכירות הפרסום הדיגיטלי ירדו ב-3.7% ל-107.7 מיליון דולר ברבעון 4 של 2023, לעומת 111.9 מיליון דולר ברבעון 4 של 2022.

מנכ"לית הטיימס מרדית' קופיט לוין האשימה כמה גורמים בירידה זו, כולל המנוסה של מפרסמים מסיקור חדשות קשות כגון המלחמה בישראל, ירידות בהכנסות מפרסומי פודקאסטים ושירותים יצירתיים וכן שהיו חמישה ימים פחות ברבעון 4 של 2023 בהשוואה לרבעון 4 של 2022.לוין אמרה: "הביצועים הדיגיטליים שלנו, כולל פודקאסטים, הושפעו מהמנוסה של מפרסמים מנושאי חדשות קשות כמו העימות במזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully