וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לגייס: ניב גלבוע מצטרף ל-i24NEWS

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 17:18

מבקר המסעדות ניב גלבוע מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שצפוי לעלות בקרוב. גלבוע, כיום מגיש פינה בתוכנית "הצינור" ברשת 13 ומנהל ערוץ יוטיוב, יגיש תוכנית בערוץ החדש

ניב גלבוע מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS ויגיש תוכנית מרכזית בערוץ. גלבוע מגיש כיום פינה בתוכנית "הצינור עם גיא לרר" ברשת 13 המשודרת לפני המהדורה המרכזית, ומנהל ערוץ יוטיוב וטיקטוק לביקורת מסעדות עם מילוני צפיות. גלבוע החל את דרכו כמגיש בחדשות המקומיות והיה עורך ומגיש בגלי צה"ל.

בשנת 2008 הצטרף לערוץ 10, שם ערך את מהדורת השבת עם אשרת קוטלר וניהל את מחלקת הרדיו של הערוץ שהפיקה מבזקי חדשות עבור תחנות הרדיו האזורי. בהמשך הצטרף לצוות התוכנית "לילה כלכלי" והגיש מעת לעת תוכניות שונות בערוץ, בהן "לילה כלכלי" ו"חמש עם רפי רשף". במקביל, הגיש גלבוע תוכנית רדיו שבועית ברדיו ללא הפסקה.

בשנת 2017 הצטרף לצוות התוכנית "אנשים" עם חיים אתגר ובמקביל הגיש מגוון משדרי אקטואליה ב"קשת", השיק פודקאסט עם העיתונאית יעל רגב, הוציא ספר בשם "50 המסעדות הטובות בישראל וכל הסודות מאחורי הקלעים" ואף השתתף בעונה השלישית של תוכנית הריאליטי MKR בקשת 12.

ניב גלבוע. אלירן אביטל,
ניב גלבוע/אלירן אביטל

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ברנז'ה כי ב-i24NEWS מחזרים אחר עיתונאים מכלל חברות החדשות וכי גם מגישת חדשות 13 הילה קורח קיבלה הצעה.

נזכיר: i24NEWS תשיק בקרוב ערוץ חדשות חדש בעברית שישדר מישראל בסטרימינג. ברשת אומרים כי ההחלטה להשיק את i24news בעברית מגיעה בתום תקופה ארוכה של מחקרי שוק ופיתוח, על בסיסם יבנה הערוץ החדש בהתאמה לקהל הישראלי". בפועל, ההערכה היא כי בקרב ראשי הערוץ הופנמה ההבנה שבשלב הזה לא תקודם חקיקת השר קרעי לרפורמה בשוק השידורים במלואה, ולכן הוחלט לעלות באופן עצמאי, בשלב הראשון באינטרנט.

ניב גלבוע מסר: "אני נרגש להיות חלק מצוות ערוץ החדשות החדש שנבנה בימים אלו. להיות חלק משלב ההקמה של כלי תקשורת זה אתגר מרתק ואני בטוח ש-i24NEWS יביא בשורה אדירה לצופים בישראל".

ישראל טויטו, מנהל i24NEWS בעברית: "ניב גלבוע הוא מגיש מצוין שמבין היטב את החיבור בין טלוויזיה לרשתות החברתיות. אנחנו ממשיכים לבנות את ערוץ החדשות הראשון בישראל, ואני שמח שניב בחר להיות חלק מהנבחרת המעולה שמתגבשת בימים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully