וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-i24NEWS מצאו עורך ראשי למהדורה, וממשיכים לגייס עובדים מהמתחרים

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 14:15

ב-i24NEWS ממשיכים לאייש את שדרת העריכה הבכירה: מנהל התוכניות של חדשות כאן 11 ניר קינן מצטרף כעורך המהדורה המרכזית. אהד ארבל שערך בשנה האחרונה את מהדורת "שישי" ברשת 13 ישמש כמנהל פיתוח. הנה הפרטים

אולפני i24NEWS. יורי סקוירסקי,
אולפני i24NEWS/יורי סקוירסקי

ערוץ החדשות בעברית של i24NEWS ממשיך לגייס: לוואלה ברנז'ה נודע כי ניר קינן נבחר לעמוד בראש המהדורה המרכזית וישמש העורך הראשי של המהדורה. קינן הצטרף ל"כאן חדשות" לפני שש שנים, מילא שורת תפקידי עריכה וערך מגוון תוכניות אקטואליה בערוץ. בתפקידו האחרון משמש קינן מנהל התוכניות של החדשות ועורך במהדורה. לפני כאן חדשות שימש קינן כעורך בערוץ הספורט, שם ערך את "חדשות הספורט" ושימש רכז כתבים.

עוד נודע כי אהד ארבל, אשר ערך בשנה האחרונה את "שישי" עם ליאור קינן, מצטרף ל-i24NEWS וישמש עורך במהדורה ומנהל פיתוח. ארבל הצטרף לחדשות 13 בשנת 2019 ועמד בראש מספר פרויקטים גדולים, בין היתר, הוביל את מדגם הבחירות האחרון בפורמט ראשון מסוגו של VR, היה מנהל פיתוח במשך כשנתיים וערך מגוון תוכניות ומהדורות בחברת החדשות.

עוד בערוץ הנבנה: דנה בהט-אפלבאום, עד לאחרונה עורכת ברשת 13 הצטרפה כרכזת מערכת החדשות. בהט-אפלבאום הייתה בצוות ההקמה של מהדורת חדשות 20 (לשעבר 14) והמשיכה כעורכת ראשית של המהדורה המרכזית בערוץ 14. מאוחר יותר שימשה גם כעורכת חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12.

ב-i24NEWS אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully