וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בוואלה: אביחי חיים מונה לכתב הבריאות והרווחה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 9:07

חיים שימש ככתב צבאי בדובר צה"ל ושימש בין היתר כעורך באתרי ספורט. את עבודתו העיתונאית המרכזית עשה באתר "שווים", אתר החדשות לאנשים עם מוגבלויות

אביחי חיים. ליבת דביר, באדיבות המצולמים
אביחי חיים/באדיבות המצולמים, ליבת דביר

מערכת וואלה מודיעה כי העיתונאי אביחי חיים מונה לכתב הבריאות והרווחה במחלקת החדשות של האתר.

חיים, בן 32, נשוי לאלונה ואבא לאדם, נולד עם שיתוק מוחין קל. הוא החל את הקריירה שלו ככתב צבאי בדובר צה"ל ושימש בין היתר כעורך באתרי ספורט, בהן "ישראל ספורט" ו"גולר", וככתב "השקמה" מרשת שוקן. בנוסף, מרצה לתקשורת בעמותת איל"ן.

את עבודתו העיתונאית המרכזית עשה באתר "שווים", אתר החדשות לאנשים עם מוגבלויות, שם פרסם פרסומים חשובים על עוולות בזכויות אנשים עם מוגבלויות. חיים הוא בוגר תואר ראשון בתקשורת וניהול במכללה למנהל.

סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות של וואלה, אריאל שמידברג, מסר: "אביחי הוא עיתונאי רציני ומוכשר, שכבר הספיק לשבור לא מעט תקרות זכוכית. הצטרפותו מהווה תוספת חשובה למערכת העיתונאית המצוינת של וואלה".

חיים אמר לאחר מינויו: "אני מודה לוואלה על האמון בי ואני מתרגש להתחיל אתגר חדש ולהמשיך לשנות את ישראל לטובה. במשך שנים קמתי בכל בוקר עם תחושת שליחות להילחם מול חומות הבירוקרטיה במדינה ועשינו זאת באתר 'שווים' יחד עם העורך עידן מוטולה והצוות, ואמשיך להיות הקול עבור אנשים עם מוגבלויות. אני מודה גם למרדכי שלו, בעלי אתר "ישראל ספורט" שהאמין בי מהרגע הראשון, לאשתי התומכת ולמשפחתי. נעשה ונצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully