וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינון מגל נגד שרה נתניהו: "היא מפריעה וזה גורם נזק"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 12:08

המגיש המרכזי של ערוץ 14 חשף את העובדה שנתניהו התערבה וכתבה את התגובה של הליכוד למסקנות ועדת אסון מירון. הבוקר הוסיף: "היא מפריעה לו והיא גורמת נזק. הייתה אמורה להיות תגובה אחרת לחלוטין. למה לבלבל לו את המוח?"

ינון מגל, שרה נתניהו. ראובן קסטרו, אבשלום ששוני/פלאש 90, עיבוד תמונה
ינון מגל, שרה נתניהו/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו, אבשלום ששוני/פלאש 90

ינון מגל פתח היום (חמישי) את תכניתו עם ברק סרי ב-103FM, ודיבר על ההאשמה שלו אתמול ב"פטריוטים" בערוץ 14 על כך שאשתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, התערבה וכתבה את התגובה של הליכוד לדוח של הוועדה שחקרה את אסון מירון. הוא הבהיר כי זו דעתו, ואמר: "היא לא הראשונה שעושה את זה. כל נשות ראש הממשלה חושבות שמישהו חושב שחשוב לשמוע את דעתן - ואותו דבר לגבי שרה. היא לא צריכה להתערב או להגיע לקריה".

ינון פתח ואמר לסרי: "אומרים לי שאני מטורלל, שופר, שאני לא באמת מאמין בזה כי אני אומר דברים 'כדי לשמור על הימין' - זה לא נכון. זה הדברים שאני חושב". הוא הוסיף ואמר ש"אף אחד לא אומר לנתניהו את הדברים האלה. אני לא חבר כנסת, אני לא תלוי בו פוליטית, אני לא מקבל ממנו משכורת ולא מקבל ממנו כלום. המקסימום שיהיה - הוא לא יבוא אליי לפטריוטים. אני אתמודד גם עם זה. אבל בשביל זה אני פה - כדי להגיד את הדברים".

עדות בנימין נתניהו בוועדת מירון לחקר אסון מירון, 21 ביולי 2022. יונתן זינדל/פלאש 90, עיבוד תמונה
עדות בנימין נתניהו בוועדת מירון לחקר אסון מירון, 21 ביולי 2022/עיבוד תמונה, יונתן זינדל/פלאש 90
"נתניהו נותן לה להתערב, הוא צריך להרחיק אותה. שרה לא נבחרה לשום דבר"

עוד אמר ברדיו בהקשר לשרה, "אני חושב שהיא מפריעה לו, והיא גורמת נזק. הייתה אמורה להיות תגובה אחרת לחלוטין. למה לבלבל לו את המוח? הבן אדם מנהל מלחמה, למה להוציא תגובות כאלה?". הוא הוסיף כי הוא לא חושב שהיא צריכה להתערב, "היא לא צריכה להגיע לקריה - היא מפריעה וזה גורם נזק. היא מתישה את הצוות". עוד אמר כי הוא מטיל את האחריות על ראש הממשלה, בנימין נתניהו - ולא עליה: "תודה רבה, בחרנו בראש הממשלה שהוא מנהל את הדברים", והוסיף: "נתניהו נותן לה להתערב, הוא צריך להרחיק אותה. שרה לא נבחרה לשום דבר"."היא לא הראשונה שעושה את זה", הוסיף.

"עליזה אולמרט התערבה ולאה רבין התערבה, כל נשות ראש הממשלה חושבות שמישהו בחר בהן ומישהו חושב שחשוב לשמוע את דעתן. אותו דבר לגבי שרה. היא לא צריכה להגיע לקריה - היא רק גורמת נזק", אמר.

נזכיר: מגיש תכנית "הפטריוטים" ינון מגל פתח אתמול חזית מול אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. מגל הפתיע כאשר מתח ביקורת על רעייתו של ראש הממשלה והאשים אותה בהתערבות בניסוח תגובת הליכוד למסקנות ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון. זאת, לאחר שהמפלגה תקפה את הממשלה הקודמת על ה"התרסה הפוליטית", כביכול, בהקמת ועדת החקירה - תגובה שגררה ביקורת גם מחברי הקואליציה וח"כים מהליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully