וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר אל-ג'זירה לשעבר מודה: זה השקר שהרשת הפיצה נגד ישראל

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 11:03

מנהל אל-ג'זירה לשעבר הודה כי העלילה שהופצה נגד חיילי צה"ל על מעשי אונס לכאורה, הינה שקר. עוד הוסיף כי האישה שהמציאה את האשמות השווא, עשתה זאת במטרה לנסות להתסיס עוד יותר את השטח

מנהל אל-ג'זירה לשעבר יאסר אבו הילאלה, התייחס לעלילה שהופצה לאחרונה נגד חיילי צה"ל, על פיה בוצעו על ידיהם מעשי אונס נגד נשים בבית החולים שיפא בעזה. הילאלה סתר את הטענות, והודה כי מדובר בעלילה שקרית.

"בחקירות של החמאס התברר כי עדויות אלו לא היו נכונות", אמר. כמו כן, הוא אף הוסיף כי האישה שסיפרה את הסיפור השקרי, עשתה זאת על מנת 'לעורר להט'".

מי שהתייחס אתמול לטענות השקריות הוא דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי. "אחרי שנכשלו בכל דבר, שופרות החמאס והתעמולה המציאו שקר חדש לפיו חיילים ישראלים אנסו נשים ורצחו אותן. כמובן ללא שום הוכחה. אישה אחת, שהתקשרה ואמרה שהיא מתקשרת ממה שהם מכנים "בית חולים", אף אחד לא יודע מי זו, רק הפריחה טענות ושקרים, כדי שאל ג'זירה ושופרות החמאס יפיצו את השקר", אמר.

עוד הוסיף: "ערוץ אל ג'זירה ושופרות החמאס מנסים ללא הצלחה לייפות את הפרצוף של דאעש-חמאס אחרי השבעה באוקטובר ומעשי הטבח, האונס והשריפה שביצעו", המשיך. "חמאס נכשל בכל תחום, גם בשטח וגם בתקשורת. הוא טוען שבית החולים שיפא הוא בית חולים כמו כל בית חולים בעולם, רק שאין דרך להסתיר דבר מאור השמש, והתברר לכולם שבית החולים הפך למפקדת טרור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully