וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל חוזר לרשת 13, אבל ב-14 לא משחררים כל כך מהר

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 19:11

איש הטלוויזיה והרדיו שרון גל שב לרשת 13 להגשת תכנית אקטואליה חדשה. חדשות 13 ניצבת כיום בחלק מהימים כאחרונה מבין חברות החדשות. בערוץ 14 שלחו לגל מכתב אזהרה: החוזה שלך עם הערוץ - עד סוף 2024

שרון גל. ערוץ 14, צילום מסך
שרון גל/צילום מסך, ערוץ 14

שנה בלבד אחרי שפרש מהערוץ לטובת הגשת המהדורה המרכזית של ערוץ 14 - מגיש הטלוויזיה והרדיו שרון גל, שב לרשת 13 להגשת תכנית אקטואליה חדשה. גל צפוי גם לקחת חלק במהדורה המרכזית של חדשות 13 וברצועות שונות של חברת החדשות.

בתוך כך, בערוץ 14 הוציאו הערב (שני) לגל מכתב אזהרה לפיו החוזה שנחתם עמו כובל אותו עד סוף 2024 לערוץ. בהקשר זה יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה בה גל עוזב מקום עבודה טרם סיום חוזהו. מקרה דומה היה בשנת 2016 כשלפתע עזב את ערוץ 20 ונעלם מהמסך ללא הסברים.

גל (49), הגיש עד לפני כשנה ובמשך שלוש שנים את רצועת החדשות והאקטואליה של השעה 17:00 ברשת 13 ובהמשך עבר להגיש כאמור את המהדורה המרכזית של ערוץ 14. גל התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ולאורך השנים הגיש והוביל את רצועת "לילה כלכלי", וכן סרטים דוקומנטריים ופרויקטים שונים.

מצבה של חדשות 13 בגזרת הרייטינג איננו פשוט כלל והיא ניצבת כיום בחלק מהימים כאחרונה מבין חברות החדשות.

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אני שמח על חזרתו של שרון גל לרשת 13. השתלבותו מחדש בערוץ היא חלק מתפיסת עולם לפיה תפקידנו ליצור טלוויזיה לכל הישראלים, לעודד דיאלוג, לטפח הבנה בין סוגים שונים של אנשים, להעלות למסך מגוון רחב של דעות ולחזק את החברה הישראלית גם בעתות משבר וגם בימים שיבואו אחריו".

מנכ"ל חדשות 13, אור צלקובניק: "אני מברך על סגירת המעגל עם שובו של שרון, ובטוח כי ניסיונו הטלוויזיוני יתרום להגדלת מנעד הצופים של הערוץ ויביא עמו קהלים גדולים חדשים. לצד העיתונאים ואנשי חדשות 13 המעולים, נמשיך לייצר טלוויזיה ועיתונות טובה, חוצת קהלים ופלטפורמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully