וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה הצניחה פרשנית טראמפיסטית - ועיתונאי החברה מרדו בשידור

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 9:36

מוסר השכל לתקשורת הישראלית? מאז שנודע שרונה מקדניאל שלקחה חלק משמעותי בניסיונות להפוך את תוצאות הבחירות לטובת טראמפ הפכה לפרשנית בשכר של NBC ו-MSNBC, המגישים המרכזיים של הרשת וחלק מפרשניה יצאו בשידור חי נגד ההחלטה של ההנהלה. צפו

מגישי MSNBC. MSNBC, צילום מסך
מגישי MSNBC/צילום מסך, MSNBC

סיפור עיתונאי חסר תקדים הגיע לסיומו בארה"ב הלילה: מרד של עיתונאיי רשת NBC ו-MSNBC נגד החלטת הנהלת הרשת ביום שישי האחרון להעסיק כפרשנית פוליטית את רונה מקדניאל - המקורבת לשעבר לנשיא טראמפ ופעילה במפלגה הרפובליקנית.

עד לאחרונה הייתה מקדניאל חברה ב-RNC - הוועדה הרפובליקאית הלאומית, ובפועל המנהיגות של המפלגה. היא מפורסמת בכך שהיא לקחה חלק משמעותי בניסיונות להפוך את תוצאות הבחירות ב-2020, בהן טראמפ הפסיד לביידן. בין היתר מקדניאל הייתה מעורבת בשיחת הטלפון לבכירים במחוז מישיגן שבה הם נדרשו לא לאשר את ההצבעה מאזור דטרויט.

מקדניאל למעשה הודחה "על ידי" טראמפ מראשות ה-RNC באחרונה בגלל שניהלה פריימריז שהיו "מאוזנים מדי" מבחינת טראמפ ואנשיו מול ניקי היילי אבל העיתונאים לא שכחו לה שהיא ניסתה להפוך את הבחירות והמשיכה לדבוק בגרסה שביידן לא נבחר בדין הבוחר.

מאז מקדניאל עסקה נמרצות בתקשורת בהטלת ספק בתוצאות הבחירות ובניצחון של ביידן.

מאז שנודע שמקדניאל הפכה לפרשנית בשכר של הרשת, מרבית המגישים המרכזיים של הרשת וחלק מפרשניה יצאו באומץ נגד ההחלטה של ההנהלה, בשידור חי, תוך שהם מנמקים את הסיבות לכך. צפו בציוץ המצורף.

בין היתר טענו המגישים, בשידור חי, כי מערכת חדשות שתפקידה לחשוף את האמת ולשרת את הציבור - "לא יכולה להעסיק ביודעין אדם שקרן כפרשן (במקרה הזה - פוליטי), שפעל ופועל נגד הדמוקרטיה כדי לשרת אדם אחד ולא תפיסת עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully