וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים: yes מכריזה על מהלך חדש

1.4.2024 / 18:42

על רקע עלייה של עשרות אחוזים בצפייה בתוכן ישראלי בחודשי המלחמה: yes מכריזה על מהלך "חודש יצירה ישראלית" לתמיכה בתעשיית הטלוויזיה ומשיקה הפקות מקור חדשות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים

מתוך "הטבח". yes, צילום מסך
דרמה ראשונה אחרי 7 באוקטובר. הטבח/צילום מסך, yes

חברת yes ממשיכה לתמוך בהפקות כחול לבן ומכריזה על חודש אפריל כ'חודש יצירה ישראלית'.
במהלך החודש תשיק yes הפקות מקור חדשות, תקדם תכנים בממשק ותעלה בקמפיין בהובלתה של נועה קירל המאיר זרקור על סדרות שיעלו החודש.

ההכרזה ממשיכה את תמיכתה הבלתי מתפשרת של החברה ביצירה ישראלית ובתעשיית הטלוויזיה המקומית מאז פרוץ המלחמה, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. yes הקפידה שלא לעצור את צילומיה של אף סדרה, הוציאה לדרך צילומים של הפקות חדשות כמתוכנן ("תחריר", "קוגל"), ואף הייתה לגוף התקשורת הראשון שהעלתה סדרת דרמה מאז ה-7 באוקטובר- הטַבָּח" שזכתה להצלחה רבה. כמו כן, נרתמה החברה למאמצי הסברה הלאומיים, כשהציעה בחינם את הדוקו המטלטל NOVA# לכל גופי התקשורת לאור החשיבות הציבורים ושיתפה פעולה עם משרד החוץ בהקרנות שונות ברחבי העולם.

"מתחילת 2024 אנחנו רואים עלייה של 50% בצפייה בתכני המקור שלנו", סיפר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "לאור הצלחתו של הקמפיין האחרון, אנחנו עולים בקמפיין נוסף לחיזוק היצירה הישראלית, הפקות המקור המצוינות שלנו ותמיכה בתעשייה המקומית. כחברת הטלוויזיה המובילה בישראל יש לנו תפקיד חשוב במיצוב ובחיזוק מעמדה של התרבות בישראל תוך הדהוד סיפורם של היוצרות והיוצרים בארץ ובעולם".

הקאסט של פאודה. אינסטגרם, צילום מסך
ממשיכים על המסך. הצוות של פאודה/צילום מסך, אינסטגרם

הקמפיין החדש שיעלה הערב בערוצי הטלוויזיה יקדם סדרות ישראליות חדשות של yes: ברלין בלוז, סדרת דרמה המתמקדת בזוג ישראלי העושה רילוקיישן לברלין ומתמודד עם שאלות על זהות, נאמנות וזוגיות; אמיר פרישר גוטמן: חייו ומותו של כוכב פופ, סדרת דוקו המציגה את חייו הסוערים של האמן, שנגדעו בצורה טראגית: עם היומנים האישיים, הצילומים הנדירים, הסודות שנחשפים, והאנשים הכי קרובים וכן רוני ותום 4, סדרת הילדים המצליחה והאהובה המבוססת על ספריו של גיורא חמיצר, שעולה בעונה חדשה.

גם עמוד הבית ב-yes+ וב-STING+ ייצבע כחול לבן ובמרכזו תיפתח ספרייה חדשה שתיקרא 'חודש יצירה ישראלית עם סדרות שחייבים לראות'. הספרייה תכלול את הסדרות החדשות וכן את הפקות המקור האהובות: פאודה, הטבח, אלף, בלאדי מורי, דנה קמה, מלכת היופי של ירושלים ועוד. לאחרונה אף השיקה yes ללקוחות yes+ אזור חדש בממשק (טאב) המאגד את התוכן הישראלי הקיים במקום אחד ובמטרה להנגישו לצופים. הטאב הנקרא ישראלי+, ניצב בראש התפריט הראשי לצד הטאבים: ערוצים, CatchUp, סדרות, סרטים ודוקו.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully