וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אזרחי ישראל, ערב טוב. למה אזרחי? למה ערב טוב?"; כשנתניהו התכונן למסיבת העיתונאים המוזרה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 21:15

תקלה נדירה הביאה לכך שהחזרה של נתניהו לקראת מסיבת העיתונאים, שודרה בטעות לחדר השידור של חדשות 13. הנה קטע נדיר בו ניתן לראות את ההכנות לאירוע שכלל בסופו של דבר לא מעט בלבולים

בנימין נתניהו/חדשות 13

תקלה נדירה אתמול (ראשון) הביאה לכך שהחזרה של רה"מ נתניהו לקראת מסיבת העיתונאים, שודרה בטעות לחדר השידור של חדשות 13. הנה קטע נדיר בו ניתן לראות את ההכנה של נתניהו למסע"ת, שכללה בסופו של דבר לא מעט בלבולים. בקטע נראה נתניהו חוסר על מילות מפתח ונראה תשוש, מבולבל וכמי שדעתו מוסחת. נתניהו, שידוע כאשף הנאומים, מסיבות העיתונאים וההופעות הטלוויזיוניות, נראה הפעם טרוד, חסר ריכוז ורחוק משיאו - גם לפני האירוע.

את מסיבת העיתונאים ערך נתניהו על רקע סערת חוק הגיוס והפגנות המחאה הנרחבות נגד הממשלה, ולקראת ניתוח הבקע שהוא צפוי לעבור הלילה בהרדמה מלאה - ושידרוש ממנו כמה ימי התאוששות.

נתניהו ניסה להביע הזדהות עם קרובי משפחותיהם של אלו החטופים בעזה, ובטעות כינה אותם "משפחות החלופים", מה שלא ממש עזר להעביר את המסר. את הראיון של החטופה עמית סוסנה, וסיפוריהן של חטופות אחרות שהוחזקו בשבי חמאס, הוא כינה "עדויות מתולתלות" במקום "מטלטלות".

כשניסה להבהיר כי ישראל נמצאת כפסע מניצחון וכי עליה לפתוח במבצע ברפיח, הוא התייחס ל"לחץ הנדרס על החמאש". לצד זאת, כשהחל שלב השאלות במסיבת העיתונאים, שכח נתניהו, שנראה מותש לחלוטין, את אחת השאלות שנשאל וביקש מהכתב לחזור עליה.

בעוד את כל אלו ניתן ליחס לבלבול, לחץ או עייפות, אין אלא לתהות אם חוסר הדיוק הבא הוא תוצאה של כוונת מכווון. כשנשאל לגבי מצבו הבריאותי, ראש הממשלה נתניהו השיב ואמר כי הדוח הרפואי שלו חשוף וידוע - הצהרה שרחוקה מהאמת. בדצמבר האחרון לשכת ראש הממשלה פרסמה מעין דוח בריאות שנתי, שכלל שני מסמכים בחתימת שלושה רופאים שמטפלים בנתניהו. עם זאת, יש להדגיש כי דוח זה אינו נחשב דוח רפואי רשמי. באותו המסמך, יש לציין, חסרים פרטים רבים על מצב בריאותו וההיסטוריה הרפואית של ראש הממשלה, כפי שמקובל בקרב ראשי מדינות המערב - וכפי שקבע נוהל לא מחייב גם לגבי ראשי ממשלה בישראל.

במהלך הלילה, נתניהו נכנס לניתוח שיעשה בהרדמה מלאה, בזמן שסגן ראש הממשלה ושר המשפטית יריב לוין מילא את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully