וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשן הימני הבולט ביותר של הניו יורק טיימס: נתניהו חייב ללכת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 14:18

הפרשן שנחשב לנושא הדגל של המחנה הפרו-ישראלי בתקשורת האמריקאית, כתב טור דעה תחת הכותרת "נתניהו חייב ללכת"

ברט סטיבנס על נתניהו בניו יורק טיימס. צילום מסך, צילום מסך
ברט סטיבנס על נתניהו בניו יורק טיימס/צילום מסך, צילום מסך

ראש הממשלה נתניהו מאבד הלילה (רביעי) את הפרשן הימני הבולט ביותר של הניו יורק טיימס, ברט סטיבנס. הפרשן שנחשב לנושא הדגל של המחנה הפרו-ישראלי בתקשורת האמריקאית, כותב טור דעה תחת הכותרת "נתניהו חייב ללכת".

"לרצות שנתניהו יילך", כותב סטיבנס, "זאת העמדה הכי מיינסטרימית שיש - ואסור לחברי אמת של ישראל לפחד להביע אותה. בהמשך הוא מתאר את חוסר התוחלת של מדיניות נתניהו, שממשיך להבטיח שאנו כפסע מניצחון, ומציין כי "חמאס לא מובס, צה"ל נאלץ לכבוש מחדש אזורים שטיהר לפני חודשים ורק קומץ חטופים שוחרר, ורבים מהנותרים כנראה נרצחו".

"התפיסה של ישראל בעולם, לא רק כבלתי מנוצחת אלא כסתם תפקודית, רוסקה לחלוטין", כותב סטיבנס ודוחה את הטענה של נתניהו שאסור להחליף ממשלה בזמן מלחמה; "את ביבי יש להחליף כמו שהחליפו את נוויל צ'מברליין בווינסטון צ'רצ'יל... נתניהו אולי שואף להיות ווינסטון, אבל הוא למעשה הרבה יותר נוויל, שעשה עסקאות רעות עם אנשים רעים שהובילו לתוצאות רעות".

בהמשך קורא הפרשן הימני לממשלה לשים את אחריותם למדינה מעל שיקוליהם הפוליטיים: "ישראל לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד במלחמה הזאת. אבל היא חייבת להפסיד את המנהיג שלא מנצח בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully