וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות בן גביר: שב"ס החליף את ערוץ הספורט שמשודר בבתי הכלא בערוץ 14

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 14:41

שירות בתי הסוהר החליט להוסיף את ערוץ 14 לחבילת ערוצי הטלוויזיה שזמינה לאסירים הפליליים בבתי הסוהר על חשבון ערוצים אחרים. השר בן גביר: "גאה שבמשמרת שלי מורידים את הצנזורה הפוליטית מהאסירים במדינת ישראל"

איתמר בן גביר. יונתן זינדל, פלאש 90
איתמר בן גביר/פלאש 90, יונתן זינדל

בשירות בתי הסוהר הוחלט להוסיף את ערוץ 14 לחבילת ערוצי הטלוויזיה לאסירים הפליליים, כך אישרו מוקדם יותר היום (שלישי) בארגון לעיתון "הארץ". בשב"ס תלו את השינוי ב"עדכון של נוהלי הארגון שמיושם בימים אלה בבתי הסוהר, ואינו חשוף לציבור מטעמים מודיעיניים".

אלא שמאוחר יותר היום, במענה לשאלות כתבים, הודיעה לשכתו של בן גביר כי "השר בן גביר גאה שעל פי מדיניותו, ובביצוע מ"מ נציב שב"ס גונדר קובי יעקובי, האסירים הפליליים בבתי הכלא זוכים לפלורליזם מחשבתי ומגוון דעות דרך המסכים. ערוץ 14 הינו ערוץ חדשות חשוב, שמביא תכנים חשובים, שעד כה באופן תמוה ובלתי חוקי הוא הוחרם. השר בן גביר גאה שבמשמרת שלו מורידים את הצנזורה הפוליטית מהאסירים במדינת ישראל ומאפשרים לאסירים הפלילים (לביטחוניים אין טלוויזיה) לצפות בכל אשר יחפוץ ליבם. יודגש, כי עד כה היו פתוחים לצפיית האסירים כל ערוצי החדשות למעט 14, וכעת הוסר החרם מעל ערוץ 14".

קליטת מחבלי נוחבה של חמאס בבתי הכלא בישראל. דוברות שב"ס
קליטת מחבלי נוחבה של חמאס בבתי הכלא בישראל/דוברות שב"ס

על פי נהלי השב"ס, אסירים פליליים (על ביטחוניים חל איסור צפייה בטלוויזיה) זכאים לצפות בעשרה ערוצים הנתונים להחלטת שב"ס, ביניהם גם "ערוצי הבסיס" כאן 11, 12, 13 וכן שני ערוצי סרטים, שני ערוצי ספורט וכן ערוצי שפות.

משירות בתי הסוהר נמסר בתגובה כי "הארגון פועל בהתאם לנוהל המחייב שידור ארבעת ערוצי החדשות הישראלים בבתי הסוהר הפליליים ואשר תהליך הטמעתו הסתיים בימים אלה".

גורם בשב"ס טען כי "ערוץ החדשות 14 נוסף לסל הצפייה ולא בא להחליף אף ערוץ אחר. ממלא מקום נציב בתי הסוהר הנחה שככל שערוץ אחר הוסר מסל הצפייה יש להחזירו על אתר ולרווחת האסירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully