וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימו של החטוף הירש גולדברג-פולין ברשימת 100 המשפיעים של מגזין טיים

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 20:54

בין הנימוקים בבחירתה של רייצ'ל גולדברג-פולין: "הפכה לאחת הפעילות הבולטות למען החטופים ובני משפחתם. היא פגשה עשרות מנהיגים עולמיים, כולל הנשיא ביידן". עוד ברשימה: ינון קרייז, מנכ"ל חברת הצעצועים האמריקאית מאטל, יצרנית בובות ברבי

רייצ'ל גולדברג פולין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רייצ'ל גולדברג-פולין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

רייצ'ל גולדברג-פולין, אמו של הירש גולדברג-פולין, שנחטף לשבי החמאס לאחר מאבק במחבלים, נבחרה היום (רביעי) לרשימת 100 האנשים המשפיעים של מגזין טיים לשנת 2024.

בנימוקי הבחירה נכתב: "החזירו אותם הביתה עכשיו - זוהי קריאת הציבור הישראלי מאז 7 באוקטובר, אז חמושי החמאס הרגו כ-1200 אנשים ולקחו 240 חטופים לעזה". יצוין כי המינוחים הבעייתיים - חמושים במקום מחבלים והרגו במקום רצחו - מופיעים כך במקור בטיים. "עבור רייצ'ל גולדברג-פולין, הקריאה אישית: בנה בן ה-23, הירש גולדברג-פולין, נמנה בין האנשים שעדיין כלואים בשבי. בתקווה לראות אותו שוב, גולדברג-פולין הפכה לאחת הפעילות הבולטות למען החטופים ובני משפחתם. היא פגשה עשרות מנהיגים עולמיים, כולל הנשיא ביידן. (לבנה, כמו לגולדברג-פולין ולבעלה, אזרחות כפולה, אמריקאית וישראלית). היא פנתה לאו"ם בניו יורק ובז'נבה. היא אפילו זכתה להיפגש עם האפיפיור".

בהמשך הנימוקים, מצויין הסרטון שבו מתועד הירש ב-7 באוקטובר נחטף על ידי מחבלי החמאס על ידי משאית, בעודו נפצע בזרועו מפגיעת רימון שהושלך למיגונית בעוטף. "משפחתו לא קיבלה מאז עדכון לגבי מצבו, וכל יום שעובר ללא חדשות מגדיל את הלימבו הבלתי נגמר שהיא ומשפחות ישראליות רבות אחרות נמצאות בו. אבל גולדברג-פולין לא ויתרה. 'תקווה היא חובה', אמרה בריאיון באחרונה, 'אני מאמינה בזה, ואני חייבת להאמין בזה שהוא יחזור אלינו".

לרשימת 100 האנשים המשפיעים של מגזין טיים לשנת 2024 נבחר גם הישראלי-אמריקאי ינון קרייז, מנכ"ל חברת הצעצועים האמריקאית מאטל, יצרנית בובות ברבי, שעומד גם מאחורי הפקת הסרט תחת השם. קרייז מסר: "הסרט היה תוצאה של שיתוף פעולה קריאטיבי בין היוצרים המובילים בעולם. רצינו ליצור משהו ייחודי ומקורי שישבור מוסכמות ויהיה ארוע חברתי (cultural event).

"מעבר להצלחה בקופות, שמח שהסרט החזיר אנשים לבתי הקולנוע והפך להיות תופעה חברתית גלובלית, שריגשה אנשים עם מסרים חיוביים ואנושיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully