וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת השר קרעי: נחנך מרכז השידורים החדש של התאגיד

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 13:28

כאן, תאגיד השידור הישראלי, השלים את המעבר מסניף תל אביב, שבו פעל בשנים האחרונות, למרכז השידורים החדש בצומת מסובים שליד אור יהודה

עדן גולן/כאן 11, ניצן לבנת

כאן, תאגיד השידור הישראלי, השלים את המעבר מסניף תל אביב, שבו פעל בשנים האחרונות, למרכז השידורים החדש בצומת מסובים שליד אור יהודה, וקיים אירוע חנוכת בית בהשתתפות חברות וחברי המועצה, ההנהלה, עובדות ועובדי כאן ואורחים רבים.

באירוע בהנחיית אסף ליברמן ועקיבא נוביק, שכלל קביעת מזוזה במרכז השידורים החדיש והרמת כוסית לרגל חג הפסח, הופיעה גם נציגת ישראל לאירוויזיון 2024, עדן גולן, שביצעה את השיר "RISE UP", עוד קודם חיממה את הבמה להקת הבית של כאן - "כאן ועכשיו", שמורכבת מעובדות ועובדי תאגיד השידור, והתקיים טקס פרידה מפורשות ופורשי תאגיד השידור מהחטיבות השונות.

במסגרת המעבר, 270 עובדי כאן נפרדו מהסניף הוותיק בלב ת"א, ועברו למרכז שידור חדשני ב"פארק נעימי".

גולן יוכפז. Creative Commons
יוכפז/Creative Commons

גיל עומר, יו"ר תאגיד השידור: "סביבת עבודה מפרה ונעימה לעובדים לצד חיסכון בכספי ציבור היו השיקולים המרכזים שעמדו לנגד עיינינו, במועצת התאגיד, כשאישרנו את המעבר. אני בטוח שלצד החיסכון ימשיכו עובדי התאגיד להצליח ולצמוח במשכן החדשני, והמרוויח העיקרי מכך הוא הציבור הישראלי".

מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז: "סביבת העבודה הפיזית והאנושית, שבה פועל ארגון תקשורת קריטית לתהליך היצירה, המחשבה, החדשנות והפריון שלו. למרכז השידור החדש שבנינו לתאגיד יש פוטנציאל אדיר לממש את כל אלה. לכלי תקשורת בישראל יש לא מעט סיפורי מורשת על הבניין שבו הם פעלו - אני משוכנע שלמרכז השידורים החדש תהיה בקרוב מיתולוגיה שידורית משלו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully