וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש כמה סודות מכוערים קטנים שאני אוגר". שיחה עם בן רוטנברג

מירן פחמן

25.4.2024 / 10:37

איך מגיעים בצורה כירוגית לבכירים, איך מפרסמים בכנס גלובלי בתקציב של מאות דולרים בודדים ולמה לפעמים שגיאת כתיב מכוונת היא דבר טוב. מירן פחמן ישב עם בן רוטנברג, Head of Growth בסטארטאפ מיחשוב הקוונטים Classiq, לשיחה לא שגרתית

מירן פחמן מראיין את בן רוטנברג/עצמי
מירן פיכמן ובן רוטנברג. באדיבות המצולמים
מירן פיכמן ובן רוטנברג/באדיבות המצולמים

חדש בוואלה! ברנז'ה: הפרסומאי ואיש הקריאייטיב מירן פחמן צולל לשיחת עומק עם בכירים בתעשיית השיווק והפרסום.

האורח השבוע: בן רוטנברג, Head of Growth בסטארטאפ מיחשוב הקוונטים Classiq.


תחום ה-Growth Hacking אמור להביא לגדילה מהירה ומדידה אבל בכלים לא קונבנציונליים, הוא משלב חשיבה יצירתית, יחד עם חשיבה טכנולוגית והכרת התנהגות האדם.

בן רוטנברג הוא כאמור "ראש התחום" בחברה שמתעסקת במחשוב קוואנטי (עד לא מזמן שימש בתפקיד דומה בחברת אוברוולף) אבל במשך שנים הוא התמחה בתת תחום הזה של ההאקינג והוא מוכן לגלות כמה סודות פרטיים שלו שהוא למד או פיתח עם השנים.

אז איך מגיעים בצורה כירוגית לאנשים הכי בכירים ומשפיעים עליהם? איך מפרסמים בכנס גלובלי בינלאומי בהוצאה של כמה מאות דולרים בודדים? למה לפעמים שגיאת כתיב מכוונת היא דבר טוב וגם, על שימוש חכם בוטים, למה פתח מלא קבוצות נטוורקינג בלינקדאין ואיך עושים האקינג כדי לקבל יותר צפיות בטיקטוק?

השניים שוחחו גם על החוקיות והגבול המוסרי של העבודה הזו, מה אפשר לעשות וממש לא כדאי, איך להיזהר שלא להיחסם בפלטפורמות השונות ואיך מהפכת ה-ai והאוטומציות שיכללה את התחום כך שכמעט כל אחד יכול היום לעשות האקינג ברמה גבוהה מבלי לדעת תכנות, כולל קיצורי דרך בשיטות העבודה היומיומיות. אה ואולי הכי חשוב- מאיפה הוא יודע לעשות את כל הדברים האלה ואיך כל אחד מאיתנו יכול ללמוד וליישם אותם גם.

מירן פחמן הוא בעלים של Creative First, חברה הפועלת לקידום מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה עצמאית' קהילת הפרסום והשיווק הגדולה בארץ, הפודקאסט הפופולארי Ear Catcher ותחרות הקריאייטיב הישראלית גרנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully