וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד החללים מהקרבות בעזה - ממשפחתה של בכירה בחדשות 13

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 21:27

מדובר ברס"ר (מיל') קאלקידן מהרי בן 37, מפתח תקווה, לוחם בגדוד 223. אחייניתו, טל זרביב, כתבה: "נלקח מאיתנו המובחר ביותר שלנו. זה שעלה לארץ לבד בגיל 18, השאיר את אמו האהובה באתיופיה ויצא בנחישות להגשים חלום"

רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי. דובר צה"ל
רס"ר (במיל') קאלקידן מהרי/דובר צה"ל

אחד משני חללי צה"ל שנהרגו היום (שני) בעזה הוא קרוב משפחה של רכזת הכתבים ודוברת חדשות 13. מדובר ברס"ר (מיל') קאלקידן מהרי בן 37, מפתח תקווה, לוחם בגדוד 223, חטיבת כרמלי (2). יחד עמו נפל בקרב רס"ר (מיל') עידו אביב בן 28, מכרמיאל, לוחם במסייעת שריון, בגדוד חש"ן 9232, עוצבת יפתח (679).

זרביב, שרק לאחרונה הצטרפה לחברת החדשות, כתבה בטויטר: "קלקידן, דוד שלי, האח הקטן של אמא, נפל בקרב בעזה. צודקים כשאומרים שתמיד מדובר בטובים ביותר. האיכותיים, הציוניים, האופטימים, אוהבי האדם והארץ. נלקח מאיתנו המובחר ביותר שלנו. זה שעלה לארץ לבד בגיל 18, השאיר את אמו האהובה באתיופיה ויצא בנחישות להגשים חלום.

"למד עברית מאפס. התגאה בכל ליבו לעלות על מדים ולשרת את המדינה. תכנן צעד אחרי צעד, בהתרגשות אמיתית ומדבקת, את החיים שלו פה - כישראלי. קורס הנהיגה - שתהיה פרנסה, הצילום - הכישרון שירש מסבא, קאנו - החברה שאהב ואיתה תכנן להתחתן ולהקים משפחה.

"תמיד ידע לשמור על קשר עם אמא אלמז הרחוקה שלו. לבקר, לשלוח כסף, לצלצל ולדרוש בשלומה. את הזעקה שיצאה מתוכה כשהתבשרה בביתה באדיס אבבה על מות הבן הלוחם - שמענו עד ירושלים, והלב רעד. קלקידן. השארת אחריך אותנו, ואנחנו בלעדיך. משפחה של לבבות מרוסקים, באתיופיה ובישראל. אנחנו אוהבים אותך וגאים בך ומסרבים להיפרד. לא נהיה שוב אותה משפחה בלעדיך".

מוקדם יותר היום תקפו מטוסי קרב כמה מבנים של חיזבאללה בכפר בלאט שבדרום לבנון, ממנו בוצע ירי לעבר הגליל העליון מוקדם יותר היום. מטוסי קרב נוספים תקפו מבנים צבאיים באל ג'יבין, אל-חיאם, עייתא א-שעב וטיר חרפא שבדרום לבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully